شنبه 12 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشك پرسپوليس آخرين وضعيت مصدومان اين تيم را تشريح كرد، ایرنا

پزشك تيم فوتبال پرسپوليس با تشريح آخرين وضعيت مصدومان اين تيم، روند بهبودي بازيكنان مصدوم سرخ پوشان را رضايت بخش توصيف كرد.

به گزارش ايرنا؛ 'وجيه اله چشمه سري' در خصوص مصدوميت عليرضا نورمحمدي گفت: اين بازيكن در ديدار تداركاتي برابر سياه جامگان مشهد، با مصدوميت شكستگي از ناحيه انگشت دست مواجه شد و قرار است امروز توسط يك گروه پزشكي مورد معاينه و جا انداختن انگشت دستش قرار گيرد تا با استفاده از آتل تمرينات خود را دنبال كند.

وي افزود: وضعيت نورمحمدي پس از آخرين معاينات، امروز مشخص مي شود، ضمن اينكه او با روحيه اي بالا براي پيگيري تمريناتش اشتياق فراواني دارد.

پزشك تيم پرسپوليس در مورد وضعيت هادي نوروزي ادامه داد: اين مهاجم پس از سپري كردن دوران درمان از امروز دويدن را آغاز مي كند و سعي مي كنيم هر چه سريع تر در اختيار تيم قرار گيرد.

چشمه سري در خصوص شرايط مهرداد اولادي نيز تصريح كرد: وضعيت مهرداد اولادي در اين چند روزي كه در اختيار فيزيوتراپ پرسپوليس قرار گرفته بهتر شده و با كاهش تورم مچ پا و درد روبرو شده است و چنانچه اين روند دنبال شود اميد زيادي به حضور وي در شهر آورد تهران داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پزشك سرخپوشان درباره اينكه آيا پس از رفع مصدوميت نوروزي و اولادي، آنها نياز به زمان براي بدنسازي خواهند داشت، گفت: ما در پروسه اي كه براي آنها تعيين كرده ايم علاوه بر اينكه فيزيوتراپي انجام مي دهيم با هماهنگي مربي بدنساز تيم، فيزيوتراپي را در برنامه بدنسازي مي گنجانيم تا بازيكنان به محض رفع آسيب ديدگي از لحاظ بدني هم آماده باشند و به تيم اضافه شوند.
چشمه سري در مورد ميثاق معمارزاده نيز افزود: ميثاق درد اندكي را در ساق هاي پايش احساس مي كند كه اين مساله به دليل فشار تمرينات در زمين هاي سفت بوده است كه اين آسيب ديدگي جاي هيچگونه نگراني ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016