چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهتاش فريبا، مربی استقلال: جايگاه واقعی پرسپوليس سيزدهمی نيست، برای پيروزی بايد از موقعيت های محدودمان استفاده کنيم، ايسنا

مربی تيم استقلال در آستانه داربی ۷۱ معتقد است که رتبه تيم در جدول تاثيری در نتيجه‌گيری اين بازی ندارد و هر تيمی که از فرصت‌های محدودش استفاده کند، پيروز می‌شود.

بهتاش فريبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در مورد داربی ۷۱ اظهار کرد: داربی بازی مشکلی است که شرايط خاص خودش را دارد. اين بازی هيچ وقت به رده جدولی و اينکه دو تيم در کجای جدول قرار داشته باشند مربوط نيست. مسابقه‌ای است که شرايط خاص خودش را دارد. هر تيمی که تمرکزش بيشتر باشد و از فرصت‌های محدودش استفاده کند پيروز می‌شود.

وی افزود: اميدوار هستم که بازی خوب و تماشاگرپسند باشد مانند بازی قبل که تماشاگران ۵ گل ديدند و با اينکه نتيجه به ضرر ما بود راضی از ورزشگاه رفتند. بعد از بازی با تراکتورسازی بيشتر برنامه‌های ما مربوط به جمع و جور کردن بازيکنان بود و از لحاظ روحی روی آن‌ها کار کرديم و در حال حاضر روحيه خوبی دارند. مصدومان ما هم به اين بازی می‌رسند. پژمان منتظری و آندرانيک هم شرايط خوبی دارند. رحمتی هم با تمام قوا کار می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مربی تيم استقلال با اشاره به شرايط پرسپوليس قبل از داربی گفت: جايگاه پرسپوليس هيچ وقت در چنين جايی از جدول نيست. پرسپوليس تيمی بزرگ و مردمی است و بازيکنان خوب و کاربلدی هم دارد. شرايطش طوری نيست که در انتهای جدول باقی بماند و قطعا به جايگاه اصلی‌اش باز خواهد گشت.

وی افزود: پرسپوليس در بازی قبلی‌اش خيلی خوب بازی کرد و رگه‌هايی از پرسپوليس قديم در آن ديده شد. اين طرف هم ما استقلال هستيم و از نظر روحی روی بازيکنان کار کرديم و آماده مسابقه هستند. حق‌شان نبود که در بازی گذشته شکست بخورند و دوست دارند برای استقلالی‌ها روز خوبی را به نمايش بگذارند.

فريبا به احتمال حضور بيش از ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: فکر می‌کنم که بيش از ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بيايند. حضور تماشاگران هم دلايل خودش را دارد. فکر می‌کنم به خاطر جايگاه استقلال و بازی‌های خوبی که دو تيم استقلال و پرسپوليس انجام داده‌اند، قطعا ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آيند.

وی افزود: هر کس بايد تيم خودش را تشويق کند تا مسئله‌ای به وجود نيايد. اميدوارم ما هم بتوانيم بازی تکنيکی و تاکتيکی خوبی را به نمايش بگذاريم تا تماشاگران هم راضی باشند و برای بازی‌های بعدی هم به ورزشگاه بيايند.

فريبا با بيان اينکه نمی‌توان نتيجه بازی را پيش‌بينی کرد ادامه داد: همان طور که آن‌ها تيم ما را بررسی کردند ما هم نقاط ضعف و قوت پرسپوليس را می‌دانيم. هر تيمی که تمرکز بيشتری دارد و بتواند از موقعيت‌های محدودش استفاده کند پيروز می‌شود. در بازی با تراکتورسازی هم اگر از موقعيت‌هايمان استفاده می‌کرديم بازنده نبوديم. تراکتورسازی در شرايط بازی يک موقعيت هم نداشت و از شروع‌های مجدد به گل رسيد و اگر از موقعيت‌هايمان استفاده می‌کرديم پيروز می‌شديم. اميدوارم موقعيت‌هايی که به دست می‌آوريم را از دست ندهيم.

مربی استقلال در مورد وضعيت دفاع اين تيم و گل‌هايی که برابر تراکتورسازی دريافت کردند گفت: در يک سال و نيم گذشته غير از يک گل از روی ضربه‌های ايستگاهی گلی نخورده بوديم. در ضربه‌های ايستگاهی فضا و يارگيری مهم‌تر است و نفرات را من تو من می‌گذاريم. اما در دو گلی که مقابل تراکتورسازی دريافت کرديم بازيکنان مسئوليت خودشان را انجام ندادند. روی اين موضوع هم کار می‌کنيم تا برطرف شود.

فريبا در مورد حضور بازيکنان استقلال در تيم ملی و مشکلاتی که برای اين تيم به وجود می‌آورد گفت: اگر استقلال بازيکنان بيشتری هم در تيم ملی داشته باشد باعث خوشحالی ما می‌شود. اما بحث‌ ما اين است که سازمان ليگ شرايط را طوری ترتيب بدهد که ۷۲ ساعت قبل از مسابقه بازيکنان‌مان را در اختيار داشته باشيم نه اينکه يک روز بعد از رسيدن به ايران بازی کند. در اين دو هفته که آن‌ها را در اختيار نداشتيم کار تاکتيکی خاصی را نتوانستيم انجام دهيم.

وی افزود: فکر می‌کنم اگر زمان بازی‌ها را يک روز جابه‌جا کنيم، بهتر می‌شود. در بازی مقابل تراکتورسازی بازيکنان ملی‌پوش‌مان از خوب‌های زمين بودند اما خسته بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016