چهارشنبه 23 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلی: همه کار کرده‌ايم بقيه‌اش دست خداست، ايسنا

حميد استيلی می‌گويد همه کارهای آماده سازی پرسپوليس برای داربی ۷۱ انجام شده و ديگر بقيه چيزها دست خدا است.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين شرايط سرخپوشان در فاصله ۴۸ ساعت تا داربی ۷۱ اظهار کرد: خوشبختانه ما روز به روز شرايطمان بهتر شده و بازيکنانمان به انسجام تاکتيکی رسيده‌اند. ما در اين چند روز خيلی خوب تمرين کرده‌ايم و آماده مصاف با استقلال هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای گفته بود پرسپوليس در رتبه سيزدهم ليگ است و رقيب استقلال نيست، پس ما برای آن کری نمی‌خوانيم. استيلی در اين باره به ايسنا گفت: ايشان نظرش را گفته است. انشاءالله که يک بازی خوب روز جمعه انجام شود. هميشه در داربی‌ها وضعيت دو تيم در جدول مشخص نبوده است. تازه شش هفته از رقابت‌ها گذشته است و نمی‌توانيم قضاوت درستی از تيم‌ها داشته باشيم.

استيلی در پاسخ به اين سوال که آيا پرسپوليس در اين بازی محتاط بازی خواهد کرد، گفت: قبول دارم که در داربی‌های گذشته تيم‌ها هميشه با احتياط ظاهر می‌شدند، اما ما امسال شرايطی داريم که تنها برای برد به ميدان می‌رويم. تا اين لحظه هر کاری که برای آمادگی در ديدار مقابل استقلال بايد انجام می‌شده فراهم شده است. در اين چند روز پيشکسوتان به تمرين ما آمدند و به بازيکنان روحيه دادند. تمام کارهای آماده سازی به نحو احسن انجام شده و همه ما برای اين بازی آماده هستيم، بقيه‌اش دست خدا است.

هواداران استقلال وقتی در بازی تيمشان با تراکتورسازی وقتی چهره استيلی را در اسکوربورد ورزشگاه ديدند علی دايی را تشويق کردند. سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين کارها برای تضعيف روحيه شما است؟ گفت: من ديگر مشکلی با اين تشويق‌ها ندارم. تماشاگران ما کسی را تشويق می‌کنند که افتخار ايران بوده و گل‌های زيادی برای ايران به ثمر رسانده. من ديگر به اين موضوع توجهی ندارم و با آن کنار آمده‌ام.

حميد استيلی در پاسخ به اين سوال که چه بازيکنی از پرسپوليس به طور قطعی به داربی نمی‌رسد، گفت: محمد منصوری تنها بازيکنی است که به داربی نمی‌رسد. ما در تلاش هستيم که اولادی را برای اين بازی به مرز آمادگی برسانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016