چهارشنبه 20 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهار نظر بازيکنان تيم ملی پس از زدن ۶ گل به بحرين: اميدواريم ادامه داشته باشد، مهر

ملی پو شان فوتبال کشورمان با ابراز خرسندی از برتری پرگل اين تيم مقابل بحرين ابراز اميدواری کردند که روند پيروزی های ملی پوشان فوتبال ايران در راه صعود به جام جهانی همچنان ادامه يابد.


به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی جباری هافبک ملی پوش تيم فوتبال استقلال و يکی از گلزنان تيم ملی فوتبال کشورمان در ديدار مقابل بحرين در خصوص اين مسابقه گفت: به هيچ عنوان فکر پيروزی با ۶ گل را نمی کرديم اما ما آنقدر خوب تمرين کرده بوديم که می دانستيم در اين بازی برنده می شويم.

وی افزود: اخراج بازيکن تيم فوتبال بحرين در دقايق ابتدايی اين اجازه را به ما داد که برنامه های مورد نظرمان را بهتر اجرا کنيم و در نهايت به پيروزی دست يابيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سيد جلال حسينی مدافع تيم ملی فوتبال کشورمان که جشنواره گلزنی اين تيم مقابل بحرين با گل او آغاز شد نيز با ابراز خوشحالی از اين پيروزی گفت: بازی سختی را با يک پيروزی پرگل پشت سر گذاشتيم. من اعتقاد دارم اخراج بازيکن تيم ملی بحرين کار ما را دشوار تر کرد چرا که اين تيم با بازی تدافعی به دنبال باخت با حداقل گل بود.

وی با شکر خدا بابت پيروزی پرگل مقابل بحرين گفت: بازيکنان تيم ملی آنقدر آماده هستند که بتوانيم در بازی برگشت هم مقابل بحرين به برتری دست پيدا کنيم.

هادی عقيلی ديگر مدافع گلزن تيم ملی فوتبال کشورمان در ديدار مقابل بحرين با ابراز خوشحالی از کسب اين پيروزی پرگل گفت: ما خيلی خوب بازی کرديم و تماشاگران از بازی خوب ما لذت بردند.

وی يادآور شد: ما در دوره گذشته هم تيم خوبی داشتيم و لياقت مان صعود به جام جهانی بود اما به علت برخی مسائل حاشيه ای که پيرامون تيم آقای دايی وجود داشت نتوانستيم به جام جهانی صعود کنيم.

اين مدافع ملی پوش همچنين خاطرنشان کرد: اميدوارم بتوانيم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا صعود کنيم و به مرحله چهارم اين مسابقات راه يابيم. کارما تازه از آن مرحله آغاز می شود.

محمدرضا خلعتبری نيز در اظهارنظری مشابه با ديگر بازيکنان تاکيد کرد به هيچ عنوان فکر پيروزی با ۶ گل مقابل بحرين را نمی کردم و ابراز اميدوار کرد در بازی برگشت باز هم تيم کشورمان بحرين را شکست دهد.

محمد قاضی مهاجم تيم ملی فوتبال کشورمان نيز در خصوص ديدار مقابل بحرين گفت: بچه ها نهايت تلاش خود را کردند و يک بازی خوب و پرگل را به نمايش گذاشتيم. ما به حق شايسته اين پيروزی پرگل مقابل بحرين بوديم.

وی با يادآوری اينکه اولين بازی ملی رسمی خود را مقابل بحرين انجام داده است گفت: درست نيست من در مورد عملکرد خودم اظهار نظر کنم. بهتر است مربيان در اين خصوص اظهار نظر کنند.

مهاجم تيم ملی فوتبال کشورمان با يادآوری اينکه تيم ملی فوتبال ايران کم کم به انسجام لازم و هماهنگی لازم می رسد افزود: پيش بينی پيروزی قابل بحرين را می کرديم اما نه با ۶ گل.

وی همچنين تصريح کرد: شک نکنيد تيم ملی به جام جهانی صعود می کند همه تلاشمان بر اين است که به اين مهم دست يابيم.

آندرانيک تيموريان هافبک گلزن تيم ملی کشورمان در ديدار مقابل بحرين در خصوص اين مسابقه گفت: باخت سه بر يک مقابل تيم ملی بحرين در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ را به گونه پاک کرديم که ديگر در ذهن هيچ ايرانی نماند. ما با پاک کن آن شکست را از ذهن مردم پاک کرديم؟

وی نيز به مانند ديگر ملی پوشان تمرين خوب روزهای گذشته را در مورد برتری اين تيم مقابل بحرين خواند و گفت: خدا را شکر می کنم که به يک پيروزی خوب و پرگل رسيديم و توانستيم صدر جدول را حفظ کنيم.

وی در خصوص اخراج بازيکن تيم ملی فوتبال بحرين در دقايقی ابتدايی مسابقه گفت: بازيکن بحرين تکل بچه گانه ای زد و باعث شد فشار زيادی به تيمش وارد شود و در عين حال روند مسابقه به سود ما تغيير کند.

وی از اهميت برتری پرگل مقابل بحرين ياد کرد و افزود: با وجود اين پيروزی و صدرنشينی در گروهمان راه طولانی تا جام جهانی پيش رو داريم.

وی با اشاره به حرفهايی که کارلوس کی روش در بين دو نيمه به بازيکنان تيم ملی زده است گفت: کی روش حرفهای دوستانه ای به ما زد و نقاط ضعفی که در نيمه اول داشتيم را گوشزد کرد که همين مسئله باعث شد در نيمه دوم به مراتب بهتر کار کرده و پيروز شويم.

کريم انصاری فرد مهاجم تيم ملی فوتبال کشورمان نيز در خصوص برتری اين تيم مقابل بحرين گفت: خيلی زود است در مورد صعود به جام جهانی حرف بزنيم اجازه بدهيد به مراحل بعد صعود کنيم آن وقت راحت تر و بهتر می شود در اين خصوص اظهار نظر کرد.

وی گفت: مهم نيست که من نيمکت نشين باشم مهم پيروزی تيم ملی و گلزنی ام بود که محقق شد.

وی به نقش تعيين کننده هواداران اشاره کرد و افزود: مستحق پيروزی با شش گل مقابل بحرين بوديم و اگر دقت می کرديم ميتوانستيم بيش از اين هم گل بزنيم.

تيم ملی فوتبال کشورمان بابرتری قاطع مقابل بحرين جايگاه خود در صدر گروه پنجم از مرحله سوم مسابقات انتخاب جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا را حفظ کرد تا همچنان شانس اول صعود از اين گروه به مرحله چهارم رقابت ها باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016