پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری: موفقیت تیم ملی از همه چیز مهم‌تر است، ایسنا

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: من بدون توجه به اینکه در چه گروهی وزنه می زنم می خواهم از تجربه بالای خود و قدرتم در جهت رسیدن به مقامی در خور توجه برای کشورم در آوردگاه پاریس استفاده کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزنه بردار با سابقه تیم ملی ایران که در وزن 94 کیلوگرم وزنه می زند و امسال نامش در گروه B رقابت‌های جهانی قرار گرفته است، بدون آنکه به این مسئله فکر کند، گفت: بیش از آنکه در آوردگاه پاریس بحث موفقیت فردی مطرح باشد، موفقیت تیمی از اهمیت بسیاری برخوردار است و من به شخصه امیدوارم بتوانم عضو موثری برای تیم ملی کشورم باشم و به لحاظ امتیازی بتوانم در گرفتن سهمیه کامل حضور در المپیک لندن، موثر واقع شوم.

ابراهیمی که در کارنامه‌اش پنجمی المپیک پکن و همینطور نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی 2010 گوانگحو دیده می شود، افزود: با اینکه از وضعیت فعلی خود راضی‌ام اما در اردوها از آسیب دیدگی رنج کشیدم و نتوانستم تمریناتم را آنطور که باید و شاید دنبال کنم.

وی خاطر نشان کرد: در حقیقت یک و نیم ماه از زمان تمرینات اردویی را به واسطه آسیب دیدگی زانو از دست دادم تا نتوانم رکوردهای خود را افزایش دهم. با این حال جای تقدیر از کوروش باقری، سرمربی تیم ملی دارد که به من اعتماد کرد تا امروز دوباره در خدمت تیم کشورم باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مل پوش وزنه بردای کشورمان در عین حال با اشاره به اینکه مسابقات امسال به واسطه گزینشی بودن المپیک در کمیت و کیفیت بالایی برگزار می شود، ادامه داد: از کیفیت بالای رقابت‌ها همین بس که من با رکوردهای ورودی سال قبل خود که با آن توانستم در گروه A وزنه بزنم، امسال در گروه B قرار گرفته‌ام. به هر حال من بدون توجه به اینکه در چه گروهی وزنه می زنم می خواهم از تجربه بالای خود و بعد قدرتم در جهت رسیدن به مقامی در خور توجه برای کشورم در آوردگاه پاریس استفاده کنم.

ابراهیمی که از اولین دقایق بامداد شنبه به وقت تهران روی صحنه خواهد رفت، ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر مردم، تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابت‌های جهانی پاریس سربلند از کارزار خارج شود.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان از 14 تا 22 آبان‌ماه در "دیزنی‌لند" پاریس برگزار می‏شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016