پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين تمرين تيم ملی فوتبال در بحرين هم برگزار شد، پاول ندود در ميان ملی‌پوشان! ايسنا

تيم ملی فوتبال ايران که به منظور برگزاری دو ديدار در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر بحرين و اندونزی، صبح روز چهارشنبه تهران را ترک کرد، عصر همان روز وارد بحرين شد و نخستين تمرين خود را نيز انجام داد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، تيم ملی فوتبال ايران در پرواز خود به سمت بحرين از تهران به دوبی رفت و پس از سه ساعت توقف در فرودگاه اين شهر، عازم منامه پايتخت بحرين شد. پرواز ۵۰ دقيقه‌ای دوبی تا منامه نيز به خوبی انجام شد و کاروان ايران ساعت ۱۷ به وقت محلی وارد فرودگاه منامه شد و پس از انجام تشريفات فرودگاهی به هتل ديپلمات راديسون منامه انتقال يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بنا به گفته خسرو والی زاده، مدير رسانه‌ای تيم ملی، نخستين تمرين ملی‌پوشان از ساعت ۲۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه اصلی (ورزشگاه ملی بحرين) به مدت کمتر از يک ساعت و با حضور خبرنگاران انجام شد. کارلوس کی روش سرمربی تيم ملی ايران به دليل پرواز طولانی اعضای تيم، تمرين سبکی را برای بازيکنان به منظور ريکاوری درنظر گرفت و پس از آن تيم به هتل بازگشت و بازيکنان پس از صرف شام به استراحت پرداختند.

تمرين بعدی تيم کشورمان ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز پنجشنبه در پشت درهای بسته برگزار شد. همچنين کارلوس کی‌روش ساعت ۱۰:۳۰ همين روز در کنفرانس مطبوعاتی پيش از بازی حضور يافت. جلسه هماهنگی (منيجر ميتينگ) نيز ساعت ۱۲ انجام شد.


*** در حاشيه سفر تيم ملی

شماری از بازيکنان تيم ملی عصر چهارشنبه هنگام حضور در فرودگاه دوبی بطور اتفاقی با "پاول ندود" بازيکن سابق تيم ملی جمهوری چک و باشگاه يوونتوس برخورد کرده و با او به خوش و بش پرداختند و عکس هايی نيز با او گرفتند.

کليه ۲۳ بازيکن تيم کشورمان سالم و سرحال هستند و آسيب ديدگی ندارند.

شماری از خبرنگاران خارجی و چند خبرنگار داخلی در نخستين تمرين تيم ايران در ورزشگاه ملی بحرين حضور داشته و به تهيه خبر، گزارش، فيلم و عکس پرداختند. در پايان تمرين نيز خبرنگار شبکه الجزيره اسپورت با آندرانيک تيموريان مصاحبه کرد.

بحرينی ها کليه اقدامات امنيتی لازم را برای تيم ملی ايران درنظر گرفته‌اند و هتل محل اقامت تيم نيز يکی از هتل های پنج ستاره و خوب شهر منامه است.

فدراسيون فوتبال برای اينکه هيچ مشکلی در بحرين برای تيم ملی وجود نداشته باشد، يک نفر آشپز را نيز به همراه تيم به بحرين اعزام کرده است.

ديدار برگشت تيم های ملی ايران و بحرين ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۲۰ آبان به وقت محلی (۱۹ به وقت ايران) در ورزشگاه ملی بحرين برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016