شنبه 21 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی بحرين: آبروی از دست رفته را بازگردانديم، به شاگردانم افتخار می‌کنم، ايسنا

سرمربی انگليسی تيم ملی فوتبال بحرين از عملکرد شاگردانش مقابل ايران ابراز رضايت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال بحرين در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل در حالی که تا آخرين دقايق بازی مقابل حريفش تيم ملی فوتبال ايران يک بر صفر جلو بود، در دقايق پايانی گل تساوی را دريافت کرد و از کسب سه امتياز حساس محروم ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيتر تايلور سرمربی انگليسی بحرين در نشست خبری بعد از بازی با بيان اين که از عملکرد شاگردانش در اين بازی راضی است، گفت: از اين که شاگردانم توانستند مقابل ايران چنين بازی خوبی را ارائه دهند خوشحالم. بعد از پايان بازی به محض اين که وارد رختکن شدم بر روی صفحه وايت بورد نوشتم" من به شما افتخار می‌کنم".

وی افزود: با نمايش خوبی که در اين بازی داشتيم توانستيم آبروی از دست رفته را به تيم بازگردانيم. معتقدم که در اين ديدار شايستگی پيروزی بر ايران را داشتيم ، چرا که شاگردانم با برنامه و حرفه‌ای کار کردند و تمام دستوراتم را به خوبی در زمين اجرا کردند. با اين بازی خوب ثابت کرديم که می‌توانيم در برابر هر تيمی پيروز شويم. شکست تحقير آميز شش بر صفری که در ديدار رفت مقابل ايران متحمل شديم سبب شد تا به فکر تغييرات اساسی در ترکيب تيم باشم. اطمينان داشتم که بازيکنان می‌توانند آن شکست را به فراموشی سپارند و خود را از آن شرايط روحی نامناسب خارج کنند که خوشبختانه اين مساله عملا رخ داد و در ديدار برگشت نمايش خوبی را از خود به جا گذاشتند.

وی افزود: با تيم بسيار قوی بازی می کرديم. ايران در اين گروه شايسته ترين تيم برای صعود به مرحله بعد است. ما مقابل ايران نمايش خوبی از خود به جا گذاشتيم و تا دقايق آخر بازی از آن‌ها پيش بوديم. تيم ايران با شاخص‌هايی همچون قدرت بدنی بالا و سرعت خوبی که بازيکنان اين تيم دارند می توانست کفه ترازو را در اين ديدار به نفع خود کند. اما بازيکنان ما با تلاش و برنامه‌ريزی خوب توانستند نمايش خوبی را از خود به جا گذارند و قدرت و توانايی خود را اثبات کنند.

تابلور درباره پنج دقيقه وقت اضافی که داور سنگاپور برای بازی اعلام کرد، گفت: از اين تصميم داور راضی هستم، به نظرم اعلام پنج دقيقه وقت تلف شده تصميم مناسب و عادلانه بود.

سرمربی انگليسی بحرين همچنين درباره ديدار آينده اين تيم مقابل قطر گفت: فقط برای پيروزی به آنجا می رويم. به خوبی می دانيم که بازی سختی پيش رو داريم اما به توانائی و قدرت تيمم اطمينان دارم. تيم ما در حال حاضر در رده سوم اين گروه قرار دارد بنابرين برای صعود به مرحله بعد بايد حتما در اين ديدار پيروز شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016