شنبه 21 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: هنوز صعودمان قطعی نيست، به بحرينی‌ها تبريک می گويم، ايسنا

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال ايران تساوی مقابل بحرين را نتيجه‌ای عادلانه می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال ايران در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل مقابل تيم ملی فوتبال بحرين به نتيجه‌ تساوی يک بر يک رضايت داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در نشست خبری بعد از بازی، گفت: به بازيکنان بحرين به خاطر عملکرد خوب‌شان در اين بازی تبريک می گويم، الان می دانم که چرا بحرين دو بار پياپی به مرحله ماقبل پايانی اين رقابت‌ها راه يافت. پيش از بازی گفتم که آن‌ها قوی‌ترين تيم اين گروه هستند و اين مساله را به خوبی در اين ديدار اثبات کردند. بازيکنان بحرين در اين ديدار پخته‌تر و با برنامه بازی کردند، بر اين باورم که آن‌ها می‌توانند قطر را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند. از اين که توانستيم در اين ديدار گل تساوی را در دقايق پايانی به ثمر رسانيم، خوشحالم چرا که مقابل يک تيم استخوان دار و قوی بازی کرديم. آن‌ها در زمين خود و با حمايت تماشاگران بازی می‌کردند. معتقدم که تساوی نتيجه‌ عادلانه‌ای برای اين ديدار بود، چرا که هر دو تيم با تاکتيک و برنامه بازی می‌کردند.

وی افزود: من و تايلور در اين ديدار بسيار خسته شديم چرا که يک بازی کاملا تاکتيکی را شاهد بوديم و بازيکنان دو تيم در سطح خوبی ظاهر شدند اما بايد به اين مسئله اشاره کرد که شيوه بازی دو تيم در اين ديدار کاملا متفاوت بود. به طوريکه بازيکنان بحرين سعی داشتند بازی مستقيم را در دستور کار خود قرار دهند. آن‌ها با شيوه بازی کلاسيکی که در پيش گرفته بودند، مستقيما توپ را به نوک حمله خود می‌رسانند. در نيمه اول هر دو تيم بازی پاياپايی را ارائه دادند، ولی آن‌ها از اشتباه‌ بازيکنان‌ما نهايت استفاده را بردند و گل پيروزی را به ثمر رساندند. معتقدم آن‌ها شايسته اين گل نبودند و بازی بايد در نيمه اول با تساوی به پايان می‌رسيد.

سرمربی تيم ملی درباره‌ی عملکرد فنی بازيکنان در نيمه‌ی دوم اظهار کرد: در نيمه دوم برای جبران گل خورده تلاش بسياری کرديم و فرصت‌های زيادی از دست داديم. عملکرد بازيکنان بحرين در نيمه دوم نسبت به نيمه اول پايين‌تر آمد و بازيکنان ما به خوبی از اين فرصت استفاده کردند و توپ و ميدان را در اختيار گرفتند. به خوبی می دانستم که تيم بحرين در خط ميانی با مشکل مواجه است، به همين دليل با آوردن مهاجمان و هافبک‌ها عرصه را بر آن‌ها تنگ کرديم و در نهايت موفق شديم گل تساوی را به ثمر رسانيم. ما با تيم قوی و سختکوشی بازی کرديم ، اما در حالی که در‌ آستانه شکست قرار داشتيم، موفق شديم گل تساوی را به ثمر برسانيم و يک امتياز ارزشمند را کسب کنيم.

کی‌روش در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا نتيجه‌ شش بر صفر ديدار رفت بر روی بازيکنان تيمش تاثير گذاشته بود، گفت: معتقدم که بازيکنان آن نتيجه‌ را فراموش کردند و احترام خود را نسبت به بحرين از دست ندادند. پيش از اين هم به بازيکنان گفتم که نبايد تيم بحرين را دست کم بگيرند. صعود ما از اين گروه هنوز قطعی نيست، دو بازی ديگر در پيش رو داريم و برای صعود به مرحله بعد بايد در هر دو ديدار پيروز شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016