یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مظلومی، سرمربی استقلال: باز هم جواب استيلی را نمی دهم، کاری می کنم حاشيه سازان ساکت شوند، ايپنا

سرمربی تيم فوتبال استقلال اعتقاد دارد از اينکه برخی افراد برای او و تيمش حاشيه سازی می کنند خسته نخواهد شد و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

گفتگوی خبرنگار خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا)، را با "پرويز مظلومی" در ادامه بخوانيد:

*استقلال در شرايط فعلی، وضعيت حساسی دارد؛ نبود ملی پوشان و مصدوميت چند بازيکن برای شما مشکل ساز نمی شود؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




- به نبود ملی پوشان ديگر بايد عادت کرد. نمی توان اين موضوع را انکار کرد که هر زمان بازيکنان ما در تيم ملی حضور دارند در شروع مجدد بازيها دچار مشکل می شويم و در تمرينات نمی توانيم کار تاکتيکی انجام دهيم البته بحث تيم ملی است و همه ما وظيفه داريم در حد توان برای موفقيت آن تلاش کنيم.

*وضعيت مصدومان تيمتان چطور است؟
- خوشبختانه آنها تمرينات خود را شروع کرده اند. بايد ديد برای بازی با صبا می توانند استقلال را همراهی کنند يا خير.

*درباره الونگ چه تصميمی گرفته ايد؟
- در حال حاضر تست پزشکی می دهد، بعد از پايان اين موضوع بايد در تستهای فنی شرکت کند تا سرانجام تصميم نهايی را درباره وی بگيريم.

*از مصاحبه استيلی و اظهارنظر چندی پيش او خبر داريد؟!
- خير، مگر چه گفته است؟!

*عنوان کرده به مظلومی بگوييد جوجه را آخر پاييز می شمارند.
- باز هم جواب استيلی را نمی دهم چون او را دوست دارم و در هر شرايطی از او حمايت می کنم. مثل برخی نيستم که از ضعيف شدن تيم رقيبم خوشحال باشم. مثل هميشه برای آنها آرزوی موفقيت می کنم و اميدوارم به زودی شاهد پرسپوليسی قدرتمند باشيم.

*بعد از گذشت حدود يکماه از درگيری لفظی تيموريان و عمران زاده، برخی که قصد دارند برای استقلال حاشيه سازی کنند همچنان در اين باره صحبت کرده و خبر از محروميت احتمالی آندو می دهند، در اين باره صحبت کنيد؟
- اين افراد چشم ديدن موفقيت استقلال را ندارند و می خواهند عملکرد ما را لوث کنند. به نظر شما اين ۲ که بر سر تاکتيک تيم با هم درگيری لفظی پيدا کردند حرکتشان بالاتر از درگيری زشت مازيار زارع و افشين چاوشی در پايان بازی پرسپوليس و داماش بود. يکی از آنها را توبيخ و آن يکی را يک جلسه محروم کردند. برای افراد حاشيه ساز تأسف می خورم.

*از اينکه اين همه حاشيه سازی برای استقلال می شود، خسته نشده ايد؟
- من و استقلال هيچ زمان خسته نمی شويم؛ بالعکس مقابل حاشيه سازی آنها از انگيزه بيشتری برخوردار می‌شويم. آنها بدانند تلاششان بی فايده است. کاری می کنم حاشيه سازان خسته شوند.

*حرف خاصی نداريد؟
- متأسفانه سردار حسن مقدم در انفجاری که روز گذشته صورت گرفت به شهادت رسيد. ايشان يک استقلالی ۲ آتشه بود که در زمان حضورم در صبا با هم همکاری می کرديم. شهادت او را به خانواده محترمش تسليت می گويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016