پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قدرت نمايی واليبال ايران در حضور بزرگان دنيا، ايران از سد لهستان هم گذشت، ايلنا

تيم ملی واليبال ايران درچهارمين ديدار خود در رقابتهای واليبال قهرمانی جهان در ژاپن توانست از سد تيم پر قدرت واليبال لهستان بگذرد.


ايلنا: تيم ملی واليبال ايران درچهارمين ديدار خود در رقابتهای واليبال قهرمانی جهان در ژاپن توانست از سد تيم پر قدرت واليبال لهستان بگذرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ايلنا، در اين ديدار تيم واليبال ايران با حساب ۳ بر ۲ در مقابل لهستان با پيروزی ميدان را ترک کرد تا در چهارمين ديدار خود شگفتی ساز اين رقابتها نام گيرد.

در ست اول اين رقابت لهستان با حساب ۲۵ بر ۲۳ در يک بازی نزديک ست را از آن خود کرد ولی در ست دوم ايران با يک بازی خوب و دريافتهای مناسب توانست ۲۸ بر ۲۶ ست را به سود خود تمام کند .

اما در ست سوم که انتظار می رفت مانند ست های ديگر ،ايران پاياپای لهستان پيش رود ولی در کمال ناباوری با يک بازی ضعيف و مشکل دار در دريافتها ست را به لهستان با نتيجه ۲۵ بر ۹ واگذار کرد.

در اين ست ايران در توپ گيری و دفاع روی تور با مشکل جدی مواجه بود و حتی تعويضهای ولاسکو هم نتوانست کار گشای ايران شود.

در ست چهارم هم اگر چه شرايط برای ايران مناسب تر از ست سوم بود ولی باز هم ايران در دفاع با مشکل مواجه بود ولی در ادامه، بازيکنان ايران بازی را به نفع خود برگرداندند و با تحت فشار گذاشتن لهستان در نهايت ست را با حساب ۲۶ بر ۲۴ به سود خود تمام کردند.

در اواسط اين ست ولاسکو با يک تعويض به موقع و هوشمندانه مهدوی و غفور را به کار گرفت و همين امر باعث شد که بازی به نفع ايران برگردد.

در ست سرنوشت ساز پنجم دو تيم رقابت نزديکی با هم داشتند که البته بازيکنان لهستان سهم بيشتری در اشتباهات فردی و از دست دادن سرويسها داشتند که در نهايت ۱۵ بر ۱۱ ايران در اين ست پيروز شد.

بهترين بازيکن اين بازی ، مهدی بازارگرد از تيم ملی ايران انتخاب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016