سه شنبه 20 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتايج کامل اولين روز از هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، برتری استقلال، نفت، تراکتورسازی، ملوان و فجر سپاسی، ايسنا

دومين روز از هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال با انجام ۵ ديدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در طی آن‌ها تيم‌های استقلال، نفت تهران، ملوان، تراکتورسازی و فجر سپاسی برابر رقبايشان به پيروزی رسيدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در پايان هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال استقلال، داماش را از پيش رو برداشت، ملوان راه آهن را برد، تراکتورسازی بازی يک بر صفر باخته را با نتيجه ۲ بر يک برابر ذوب آهن به پيروزی رسيد، نفت تهران با يک گل مس کرمان را شکست داد و فجر سپاسی در خانه نفت آبادان را برد.

نتايج کامل ديدارهای امروز (سه‌شنبه) به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* داماش گيلان صفر ـ استقلال يک
تيم فوتبال استقلال موفق شد در ديدارش برابر داماش گيلان با نتيجه يک بر صفر به پيروزی برسد و با کسب چهلمين امتياز، همچنان با قدرت در صدر جدول ليگ برتر قرار بگيرد. تک گل اين تيم را گوران ژرکوويچ، بازيکن جديد اين تيم در دقيقه ۳۷ بازی به ثمر رساند. داماش نيز با اين شکست ۲۳ امتيازی و موقتا در رده نهم جدول باقی ماند.

* راه آهن صفر ـ ملوان يک
تيم فوتبال ملوان که هفته گذشته موفق شده بود پرسپوليس را در انزلی شکست دهد، در هفته نوزدهم موفق شد با تک گل جلال رافخايی در دقيقه ۶۰ تيم راه آهن را با هدايت علی دايی در تهران شکست دهد.
ملوان با اين پيروزی ۲۱ امتيازی شد و موقتا به رده دوازدهم جدول صعود کرد و راه آهن نيز با همان ۱۹ امتيازی که از پيش اندوخته بود، در رده پانزدهم جدول جای گرفت.

* مس کرمان صفر ـ نفت تهران يک
شاگردان حسين فرکی که سايه به سايه استقلال در بالای جدول حرکت می‌کنند و تلاش می‌کنند که اين تيم را از صدر جدول پايين بکشند، در هفته نوزدهم موفق شدند با يک گل مس کرمان را شکست داده و با کسب ۳۶ امتياز، همچنان دوشادوش آبی‌پوشان تهرانی در بالای جدول و در رده دوم قرار بگيرند. تک گل اين تيم را محمدحسين مهرآزما در دقيقه ۲۴ به ثمر رساند. مس کرمان نيز با اين شکست و با ۱۹ امتياز تيم رده هفدهمی جدول رده‌بندی است.

* تراکتورسازی ۲ ـ ذوب آهن يک
شاگردان منصور ابراهيم‌زاده نيمه نخست اين بازی را با برتری يک بر صفر به پايان بردند اما تراکتورسازان توانستند در نيمه دوم با به ثمر رساندن دو گل حريف اصفهانی‌شان را شکست دهند.
در اين بازی محمد قاضی در دقيقه ۲۵ برای ذوب آهن و سيامک سرلک در دقيقه ۵۸ و سياوش اکبرپور در دقيقه ۶۴ برای تراکتورسازی گل زدند. همچنين سينا عشوری بازيکن ذوب آهن با دريافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد. تراکتورسازی هم‌اکنون با ۳۳ امتياز موقتا سوم است و ذوب آهن با ۲۴ امتياز در رده هفتم جدول قرار دارد.

* فجر سپاسی ۲ ـ نفت آبادان صفر
تيم فوتبال فجر سپاسی موفق شد در دومين ديدارش در دور برگشت رقابت‌های ليگ برتر فوتبال با نتيجه ۲ بر صفر نفت آبادان را از پيش رو بردارد. دو گل فجر را در اين بازی، مهدی رجب‌زاده در دقايق ۱۴ و ۸۶ به ثمر رساند. اين بازی پربرخورد ۸ اخطاری نيز داشت که سهم فجر سپاسی ۳ و نفت آبادان ۵ نفر بود. اميد خليلی، عليرضا جليلی و مهدی نظری از فجر سپاسی و علی ممبينی، فونيکه سی، رضا خالقی فر، محمد لامی نژاد و سجاد مشکل‌پور از نفت آبادان بازيکنانی بودند که در اين بازی کارت زرد گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016