چهارشنبه 25 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال: صبا از استقلال صدر جدول را می‌خواهد، گذر پرسپوليس به "کرانچار" افتاد، به همراه جدول مسابقات، مهر

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: حساس‌ترين ديدار هفته سيزدهم رقابت‌های ليگ برتر ديدار تيم‌های صبای قم و استقلال است؛ جايی که صبا تلاش می کند صدر جدول را از آبی پوشان پايتخت باز پس گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استقلال و پرسپوليس در هفته سيزدهم رقابت‌های ليگ برتر ديدارهای حساسی را پيش رو دارند. استقلالی‌ها که چند صباحی است صدر را از صبا گرفته‌اند، روز شنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم چنانچه بازی را به حريف خود واگذار کنند، صدرنشينی را هم از دست خواهند داد.

تيم فوتبال پرسپوليس هم ديداری دشوار با سپاهان در ورزشگاه آزادی دارد. اين تيم که پيش از اين يک بار سابقه همکاری با "زلاتکو کرانچار"، سرمربی حال حاضر سپاهان را دارد، اين روزها در رقابت‌های ليگ حال و روز مساعدی ندارد و چه بسا همين امر سبب شود که در ديدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی به نتيجه دلخواه نرسد.

جمعه ۲۷ آبان
ملوان بندرانزلی - سپاسی شيراز
قعرنشينان جدول رده بندی ليگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که باخت در اين ديدار چه بسا بتواند برای مربيان اين تيم‌ها برکناری و يا تزلزل جدی جايگاه را به همراه داشته باشد. اين ديدار بيشتر برای ملوان ميزبان پراهميت است، چراکه اين تيم سال گذشته تا يکقدمی فتح جام حذفی هم پيش رفته بود.

شاهين بوشهر - مس کرمان
اعتصاب گروهی بازيکنان شاهين بوشهر شايد بهترين خبر برای مردان "ميروسلاو بلاژويچ" باشد. جلسه روز سه شنبه مديران شاهين با بازيکنان اين تيم بر سر مطالبات مالی به نتيجه نرسيده و همين امر می تواند در نتيجه اين بازی تاثيرگذار باشد. فيروز کريمی بايد برای اين ديدار خانگی ترفندی بينديشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مس سرچشمه - داماش گيلان
قعرنشين فصل جاری رقابت‌های ليگ برتر در ديداری خانگی به مصاف داماش گيلان می رود. اصلی‌ترين وظيفه اصغر شرفی در رقابت‌های اين فصل نگه داشتن مس سرچشمه در ليگ است و کسب نتيجه در اين ديدارهای خانگی برای اين تيم از نان شب هم واجب‌تر هستند. البته بايد ديد مس سرچشمه می تواند مقابل تيم پرمهره داماش گيلان دوام بياورد يا خير.

راه آهن شهرری - سايپای البرز
علی دايی به سايپا رسيد. سايپا يک قهرمانی در رقابت‌های ليگ برتر دارد که آن هم با علی دايی حاصل شده است. دايی اين بار در لباس مربيگری راه آهن روبه‌روی تيم پيشين خود می ايستد. راه آهن و سايپا در رقابت‌های ليگ برتر جايگاه خوبی ندارند و برنده اين ديدار که در ورزشگاه اکباتان برگزار می شود می تواند تا حدود قابل ملاحظه‌ای در جدول رده بندی ارتقای جايگاه داشته باشد.

ذوب آهن اصفهان - نفت آبادان
ذوب آهن که همواره يکی از سه تيم بالای جدول رده بندی رقابت‌های ليگ برتر ايران بوده در حال حاضر در جايگاه ششم قرار دارد و البته اين جايگاه بی ارتباط به دگرگونی‌های باشگاه نيست. اين در حالی است که هواداران نفت آبادان نيز از عملکرد اين تيم رضايت ندارند و همين امر می تواند به حساسيت اين بازی اضافه کند.

شهرداری تبريز - نفت تهران
اين ديدار برای نفتی‌ها بوی صدرنشينی دارد. نفت اگر در اين ديدار پيروز شود به صدر جدول بازمی گردد و اگر ديدار روز شنبه تيم‌های صبا و استقلال با نتيجه تساوی به پايان برسد، نفتی‌ها همان بالا می مانند. البته ياران يشيچ در اين فصل از رقابت‌ها عملکرد قبال دفاعی داشته‌اند ضمن اينکه بازی در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز دشواری‌های خاص خودش را دارد.

فولادخوزستان - تراکتورسازی تبريز
فولادخوزستان در حالی در ورزشگاه تختی اهواز ميزبان تراکتورسازی تبريز خواهد بود که اختلافی ۱۰ امتيازی با اين تيم دارد؛ که البته اين نمی تواند دليلی بر اختلاف سطح اين تيم جوان با همتای تبريزی باشد. اما ديدار قلعه نويی با مجيد جلالی که همواره در ليگ تقابل‌های ديدنی داشته‌اند، جالب توجه است.

شنبه ۲۸ آبان
صبای قم - استقلال تهران
صبا با مربی خود معروف به پپ گوارديولا ديدار حساسی را مقابل استقلال پيش رو دارد. پرويز مظلومی پس از اينکه جام سه جانبه ولايت را به رقيب ديرينه خود پرسپوليس واگذار کرد اکنون وظيفه سنگينی را بر دوش خود احساس می کند. او به استقلالی‌ها وعده داد که هم ليگ برتر را می برد و هم جام حذفی را و بايد ديد در اين ديدار چندمرده حلاج است.

پرسپوليس - سپاهان اصفهان
پرسپوليسی‌ها در ليگ امسال با انواع و اقسام مسائل حاشيه‌ای دست و پنجه نرم کرده‌اند. از شعار در ورزشگاه ها عليه اين تيم گرفته تا محروميت دو مدافع به دليل انجام اعمال خلاف عفت عمومی. از سويی سپاهان با زلاتکو کرانچار، يک آرامش نسبی را تجربه می کند و از آنجايی که پيش از اين با اين مربی کروات در باشگاه پرسپوليس نامهربانی شده، چه بسا حس انتقامجويی وی کار دست سرخپوشان بحران زده بدهد.

- برنامه ديدارهای هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زير است:
جمعه - ۲۷/۸/۹۰
* شهرداری تبريز - نفت تهران، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز
* ملوان بندرانزلی - فجرسپاسی شيراز، ساعت ۱۴:۴۵، ورزشگاه تختی بندرانزلی
* راه آهن شهرری - سايپای البرز، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه اکباتان تهران
* شاهين بوشهر - مس کرمان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه بهشتی بوشهر
* مس سرچشمه - داماش گيلان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه باهنر کرمان
* ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۵:۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبريز، ساعت ۱۶:۴۵، ورزشگاه تختی اهواز
شنبه - ۲۸/۸/۹۰
* صبای قم - استقلال تهران، ساعت ۱۴:۴۵، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم
* پرسپوليس - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه آزادی تهران



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016