چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست فدراسیون كشتی: آغازگر اقدامات بزرگی خواهیم بود، ایرنا

تهران- حجت اله خطیب پس از تغییر و تحولات چند روز گذشته خود در بدنه اجرایی فدراسیون از آغاز اقدامات بزرگ و سازنده در این رشته مدال آور خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ 'حجت اله خطیب' طی دو روز گذشته با صدور احكامی جداگانه دست به اجرای عزل و نصب های بزرگی زد كه كمتر كسی آنرا پیش بینی می كرد. حضور حسن رنگرز از قهرمان كشتی فرنگی ایران و جهان به عنوان نایب رئیس فدراسیون و بلافاصله صدور حكم مدیر فنی تیم های ملی برای رسول خادم، قهرمان نام آشنای كشتی كشورمان به واقع اقداماتی بود كه نوید روزهای روشنی را به اهالی كشتی داد.

از سویی دیگر پایان دادن به دوران حضور محمدعلی صنعتكاران به عنوان نایب رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی دوران ریاست یزدانی خرم نیز تصمیم ساده ای نبود، ولی خطیب بدون هیچ تعارفی، به حضور 5 ساله این پیشكسوت كشتی در عرصه اجرایی پایان داد و ضمن تقدیر و تشكر از زحمات وی، وظایف قبلی صنعتكاران را به نیروهای جوان و با انگیزه كشتی سپرد.

سرپرست فدراسیون كشتی در همین رابطه گفت: تمام تلاش فدراسیون كشتی این است كه شروع كننده اقدامات بزرگ باشد و مطمئن باشید بهره گیری از تجارب گرانقدر و نظارت ارزشمند بزرگان و نخبگان در دستور كار ما قرار داد.

خطیب افزود:بعد از جلسات متعددی كه با رسول خادم داشتم، از وی خواهش كردم از وجودشان برای بخش فنی تیم‌های ملی استفاده كنیم. خادم سرشار از ذوق و تلاش برای خدمت است و از نظر فنی و مدیریتی قابلیت‌های بسیار فراوان دارد، چراكه به خوبی شخصیت و هنر كاری او را می‌شناسیم.

وی ادامه داد: من در تهران و مازندران مدیر كل تربیت بدنی بوده و همچنین عضو هیأت رئیسه چند فدراسیون بودم. ضمن آنكه مدتی هم باشگاه پرسپولیس را اداره كردم. به نظر می‌آید خدماتی كه داشتم مطلوب بوده،به طور مثال تعداد ورزشگاههای شهر قم را از یكی به چند تا افزایش دادم.

خطیب در مورد ایجاد تغییرات در فدراسیون كشتی اظهار داشت: من برای بهبود و پیشرفت كارها دست به تغییر زدم.تمام تلاش فدراسیون این بود كه شروع كننده یك اقدامات بزرگ باشد، چراكه اگر منتظر انتخابات باشیم و بعد از آن كارها را شروع كنیم، جای خالی برخی مسایل احساس خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خاتمه در مورد حضور حسن رنگرز به عنوان نایب رییس فدراسیون كشتی اظهار داشت: با توجه به شناختی كه از این فرد داشتم، از وزارت ورزش خواستیم ابلاغ رنگرز را برای نایب رییسی بزنند. وی از نیروهای جوان، فنی و تحصیلكرده در كشتی كشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016