چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كودكان تنها تماشاگران دیدار مجدد دو تیم آژاكس و آلكمار هلند، ایرنا

تهران- بازی مجدد جام هلند بین تیم آژاكس آمستردام و آلكمار در روز 19 ژانویه درحالی برگزار می شود كه تنها كودكان اجازه حضور در جایگاه تماشاگران را پیدا كرده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مسابقه روز 21 دسامبر بدنبال هجوم یك هوادار فوتبال به زمین مسابقه و حمله به استبان آلواردو دروازه بان آلكمار به تعویق افتاد.

در جریان دیدار روز چهارشنبه آژاكس و آلكمار یك هوادار 19 ساله آژاكس در دقیقه 36 وارد زمین شد و به استبان آلواردو دروازه بان آلكمار حمله كرد.بدنبال آن دروازه بان كاستاریكایی هم این تماشاگر را مورد حمله قرار داد.

داور این دیدار بلافاصله در محل درگیری حضور یافت و به دلیل برخورد خشن به دروازه بان آلكمار كارت قرمز نشان داد. سرمربی آلكمار هم كه از این برخورد داور عصبانی شده بود به تیم خود دستور داد زمین بازی را ترك كنند. تلاش ها برای میانجیگری و متقاعد كردن سرمربی آلكمار نتیجه نداد و این تیم برای ادامه بازی به زمین بازنگشت و در نتیجه بازی لغو شد.

بدنبال آن آژاكس ناچار شد این بازی را در یك ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آژاكس هفته گذشته از فدارسیون فوتبال هلند درخواست كرد اجازه حضور زنان و كودكان در این مسابقه داده شد. اما این اتحادیه تصمیم گرفت تنها به كودكان اجازه حضور در ورزشگاه داده شود.

بلیط این دیدار برای باشگاهها و مدارسی كه كودكان زیر 13 سال را تحت پوشش خود دارند رایگان است و اجازه همراهی یك فرد بزرگسال برای مراقبت از هر شش كودك داده شده است.

آلكمار صدرنشین لیگ هلند است و آژاكس در مكان چهارم جدول قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016