شنبه 24 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رسول خادم: از اين پس مسئوليت فني تيم ملي کشتي آزاد بر عهده من است، ایسنا

رسول خادم گفت: از اين پس مسئوليت امور فني تيم ملي کشتي آزاد بر عهده من است و علاوه بر چهار مربي دعوت شده در آينده نيز مربيان ديگري به اردو دعوت خواهند شد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت فدراسيون كشتي، رسول خادم، مدير تيم‌هاي ملي و امور فني كشتي با بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه کشتي فرنگي ايران در حال حاضر فعال است و سرمربي و مربيان کار خود را به صورت جدي دنبال مي‌کنند که ما از آن‌ها حمايت مي‌کنيم. آقاي بنا مجموعه خوبي دارند و ما کمک مي‌کنيم تا اين روند رو به رشد تا المپيک ادامه داشته باشد.

وي در مورد شرايط کشتي آزاد اظهار كرد: در حوزه کشتي آزاد نياز به کار بيشتري داريم. بحث المپيک با ميدان جهاني کاملا متفاوت است و ما سعي مي‌کنيم بهترين سرمايه‌ها را در قسمت فني دور هم جمع کنيم.

خادم ادامه داد: ما در حال حاضر سه مسابقه جدي آسيايي، جام تختي و المپيک را در پيش داريم و سعي مي‌کنيم مربيان ديگري را که سال‌ها از اردوي تيم ملي دور بوده‌اند را به اردو دعوت کنيم و از تمام موجوديت خود در اين امر استفاده نماييم.

وي تصريح کرد: در کشتي فرد مهم نيست، ما فرصت محدودي تا المپيک داريم، ضمن اينکه همه نسبت به هم شناخت داريم و طبيعتا بايد در اين فرصت طوري حرکت کنيم که کشتي در المپيک موفق شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خادم تأکيد کرد: براي حضور در المپيک بيشتر از مسائل فني ، مسائل روحي و رواني مهم است و المپيک فضاي بسيار سنگيني دارد و ما بايد تلاش کنيم تا کشتي گيرانمان در المپيک با توجه به اين فضاي پر استرس موفق باشند.

وي ادامه داد: کار ما مبتني بر يک برنامه خواهد بود و تلاش مي کنيم با گسترش ظرفيت‌هاي موجود، فضا را براي افتخارآفريني کشتي‌گيران فراهم کنيم.

خادم با اشاره به اينکه براي اداي دين به کشتي، وارد گود شده است اظهار كرد: مردم هميشه به من لطف دارند و به کشتي آمدم چون نسبت به اين رشته دين دارم و براي خدمت وارد گود شده‌ام.

دارنده مدال طلاي المپيک 1996 آتلانتا در پايان با اشاره به اينکه وظايف وي در مديريت تيم‌هاي ملي کشتي آزاد با مديريتش در شوراي شهر تهران تداخلي ندارد، خاطرنشان کرد: همه جامعه کشتي بايد دست در دست هم دهيم و در اين زمان محدود شرايطي را مهيا کنيم تا کشتي آزاد و فرنگي ايران در المپيک موفق باشد.

رسول خادم مدير تيم‌هاي ملي و امور فني عصر امروز و نخستين بار پس از دريافت حکم خود از سوي حجت‌اله خطيب سرپرست فدراسيون کشتي، بر نحوه تمرينات فرنگي‌کاران نظارت کرد.

از نکات جالب توجه اين تمرين دويدن و نرمش خادم همراه با فرنگي‌کاران بود. وي سپس در جمع خبرنگاران برنامه‌هاي تيم ملي را تشريح کرد و پس از آن تمرينات اختصاصي بدنسازي را انجام داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016