چهارشنبه 5 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دایی: مستحق شكست از مس سرچشمه نبودیم، ایرنا

كرمان - سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران گفت: در دیدار مقابل مس سرچشمه كرمان، مستحق پذیرفتن شكست نبودیم و باید در این مسابقه، پیروز می شدیم.

به گزارش ایرنا، 'علی دایی' شامگاه چهارشنبه پس از دیدار تیم هیا فوتبال مس سرچشمه كرمان و راه آهن تهران در جمع خبرنگاران اضافه كرد: برای كسب سه امتیاز به كرمان آمده بودیم اما متاسفانه به دلیل برخی اتفاقاتی كه رقم خورد، نتیجه را از دست دادیم.

دایی با انتقاد از عملكرد داور میدان اظهار داشت: نمی توانم بپذیرم كه چگونه بازیكن شماره دو مس سرچشمه در یك دیدار دو بار كارت زرد دریافت می كند اما اخراج نمی شود.

وی خاطرنشان كرد: داور مسابقه باید در نیمه دوم 6 تا 7 دقیقه وقت اضافه می گرفت اما فقط 4 دقیقه اعلام كرد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران افزود: بازی از كنترل داور خارج شده بود و در صحنه های مختلف به ضرر هر دو تیم سوت زد.

وی ادامه داد: تیم ما از دقیقه 20 تا پایان بازی 10 نفره بازی كرد اما با این وجود موقعیت های بسیاری برای گلزنی داشتیم كه به دلیل استرس و فشار روحی و روانی بسیار روی تیم موفق به گل زدن نشدیم.

دایی بیان كرد: از عسكری و مسوولان كمیته داوران فدراسیون فوتبال این سوال را دارم كه چگونه در دیدار تیم ما با پرسپولیس در یك صحنه می گویند پنالتی نبود، اما امروز در صحنه ای دیگر به راحتی بازیكن را اخراج می كنند و برای حریف پنالتی می گیرند.

وی گفت: باید پاسخ این تصمیمات یك بام و دو هوایی را بدهید.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان كرد: داوری این دیدار بسیار ضعیف بود و در حد و اندازه لیگ برتر نبود.

وی با تاكید بر این كه به بازیكنان تیم خود ایمان و اعتقاد دارم، افزود: جایگاه تیم ما بالاتر از جایگاه كنونی است و بی شك رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا می دهیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دایی، در بخش دیگری از سخنان خود در باره شركت نكردن در تیم فوتبال منتخب جهان برای بازی در هندوستان گفت: به همه بازیكنان و كادر فنی تیم راه آهن برای دیدار مقابل مس سرچشمه اطمینان داشتم اما دوست داشتم در این بازی حساس در كنار تیم باشم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال راه آهن تهران در هفته بیست و دوم مسابقه های لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یك مغلوب تیم مس سرچشمه كرمان شد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016