چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخوندزاده پس از جدايي از تيم ملي: مي‌روم تا كساني كه قهرماني بيشتري دارند، بيايند! ایسنا

مسعود حاجي آخوندزاده پس از جدايي از تيم ملي جودو گفت: مي‌روم تا با تجربه‌ترها و آنهايي كه قهرماني بيشتري دارند، بيايند!

مربي سابق تيم ملي جودو بزرگسالان ايران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مي‌روم تا مربيان جوان‌تر و كساني كه سابقه قهرماني بيشتري از من دارند در اين سمت قرار بگيرند!

وي افزود: ديگر با تيم ملي همكاري نمي كنم تا كساني كه تحصيلاتي بيشتر از من كه در حال نوشتن پايان نامه كارشناسي ارشد هستم، بر سر كار بيايند.

آخوندزاده در پاسخ به اين سوال كه از مربيگري تيم ملي استعفا داده، اخراج شده يا در پست ديگري فعاليت خواهد كرد؟ گفت: در اين رابطه چيزي نمي گويم و نمي‌خواهم فعلا به آن بپردازم.

وي در پاسخ به اين سوال كه نحوه همكاري اش با فدراسيون در اين مدت به چه شكل بوده و آيا از قراردادش راضي بود؟ ادامه داد: قراردادي را با فدراسيون امضا كردم كه آن هم در اختيار آن‌ها است و من چيزي در اختيار ندارم.

قهرمان جودوي آسيا در پاسخ به اين سوال كه اكنون چه كار خواهد كرد؟ گفت: به دنبال زندگي‌ام مي‌روم . قصد دارم درس خود را ادامه داده و در مدرك دكترا ادامه تحصيل دهم.

با توجه به مقام پنجمي كه حاجي‌آخوندزاده در المپيك 2004 آتن كسب كرده مي‌تواند بدون شركت در آزمون و با استفاده از سهميه قهرمانان در مقطع دكترا تحصيل كند.

مسعود حاجي آخوندزاده مربي هم استاني خسرو دلير سرمربي جديد تيم ملي است كه بسياري پس از حضور دلير در اين پست بر اين باور بودند، اين كادر بدون تغيير به كارش ادامه خواهد داد ، اما گويا روند ديگري بر تيم ملي حاكم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پس از جدايي «جيرو» مربي ايتاليايي تيم ملي و انتخاب دلير به عنوان سرمربي جديد، مجيد زارعيان و مسعود حاجي آخوندزاده مربيان تيم ملي ديگر در تمرينات حضور نيافتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016