شنبه 6 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي: گزينه وزارت ورزش، رييس فدراسيون فوتبال مي‌شود، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اين كه اشتباه‌هاي داوران يكي از دلايل ناكامي‌ تيمش تا اين جاي ليگ برتر بوده است، گفت: اميدوارم در پايان فصل، سرنوشت ما با اشتباهات داوري گره نخورد.

علي دايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره وضعيت تيمش در تعطيلات ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: در ايام تعطيلات فرصت خوبي داريم كه تمرين‌هايمان را دنبال كنيم. ما از هفته‌ گذشته تمرين‌هايمان را شروع ‌كرده‌ايم و بي‌وقفه به كار ادامه مي‌دهيم. البته اكنون چند بازيكن ما مصدوم هستند و نمي‌توانند در تمرين شركت كنند، اما تيم ما حاشيه ندارد و با بازيكنان خوبي كه دارد به كارش با قدرت ادامه مي‌دهد.

وي ادامه داد: قرار بود در ايام تعطيلات اردويي را در دوبي برگزار كنيم كه باشگاه هم قول داده امكانش را فراهم كنم. اگر اين اتفاق بيفتد و مشكلات برطرف شود، مي‌توانيم اردوي خوب برگزار كنيم و تمرين‌هاي مناسبي را انجام دهيم.

دايي همچنين به ديدار تيمش برابر استقلال در چارچوب هفته‌ بيست و هفتم ليگ برتر گفت: بازي سختي برابر استقلال خواهم داشت چون اين تيم يكي از مدعيان اصلي قهرماني است. ما در هر بازي براي كسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم و آن بازي هم از اين قاعده مستثني نيست. بازيكنان ما نشان داده‌اند كه برابر تيم‌هاي بزرگ خوب بازي و نتايج مطلوبي كسب مي‌كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: در ادامه فصل بازي‌هاي بسيار سختي برابر استقلال، سپاهان، تراكتورسازي و پرسپوليس داريم كه سه تيم اول مدعي قهرماني هستند. البته در ليگ برتر بازي سخت و آسان نداريم. همه سعي مي‌كنند فاصله خود را با بالايي جدول كم كنند. من به تيم خود اميدوارم و مطمئن هستم نتيجه‌ مي‌گيرد. شايستگي راه‌آهن بيشتر از اين بوده و ناكامي‌ ما در اين فصل دلايل زيادي داشته است.

دايي در ادامه بار ديگر روي سخنش را به سمت كميته‌ داوران بر گرداند و گفت: علاوه بر ايرادهايي كه كادرفني، بازيكنان و مجموعه باشگاه داشت، يكي از دلايل ناكامي‌ها اشتباه‌هاي داوري بوده است. اشتباه‌هاي داوري فقط در دو بازي به سود ما بوده و در مجموع قريب به اتفاق اين اشتباه‌ها بيشتر به ضررمان بوده است. مخصوصا در چند بازي اخيرمان برابر مس سرچشمه، شهرداري تبريز، داماش و نفت آبادان اشتباه داوري باعث شد امتيازهاي زيادي را از دست بدهيم كه اگر اين گونه نبود، اكنون در حاشيه امنيت قرار داشتيم.

وي افزود: اشتباه داوري جزئي از فوتبال است كه برخي تيم‌ها از آن سود مي‌برند و برخي متضرر مي‌شوند. درخواست من از كميته‌ داوران اين است كه در بازي‌هاي باقي مانده ليگ برتر از بهترين داوران براي قضاوت بازي‌هاي تيم استفاده كنند تا سرنوشت ما در پايان فصل به اشتباهات داوران گروه نخورد.

عضو كميته فني فيفا در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه انتخابات پيش‌روي فدراسيون فوتبال را چگونه ارزيابي مي‌كنيد و درباره كانديداهاي رياست اين فدراسيون چه نظري داريد، خاطر نشان كرد: تمايلي ندارم كه درباره انتخابات اظهار نظر كنم. تنها چيزي كه مي‌توانم بگويم اين است كه اميدواريم هر اتفاقي مي‌افتد به علاقمندان فوتبال كمك كند. درباره كانديداها هم نظري نمي‌دهم و تنها مي‌گويم كه اميدوارم اتفاقات به سود فوتبال كشور باشد. اگر بخواهم در اين‌باره حرف بزنم خيلي چيزها را بايد بگويم، ولي در نهايت تصور مي‌كنم فردي كه به عنوان گزينه وزارت ورزش و جوانان معروف است، به عنوان رييس آينده فدراسيون انتخاب مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016