چهارشنبه 17 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تساوي پرسپوليس و الهلال در نخستين گام، ایسنا

تيم فوتبال پرسپوليس از نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا در زمين الهلال يك امتياز گرفت. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نماينده‌ي ايران در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال به ميدان رفت و در حالي كه نيمه‌ي نخست را با گل كريمي پيروزي شده بود، در پايان به تساوي يك بر يك رضايت داد. در اين بازي كه در گروه D انجام شد، سرخپوشان با تركيب آسمير آودوكيچ، محمد نصرتي، شيث رضايي، مهرداد پولادي، حميدرضا علي عسگر، مازيار زارع، حسين بادامكي، علي كريمي، محمد نوري، جواد كاظميان و غلامرضا رضايي وارد بازي شدند.

در 45 دقيقه نخست آبي‌پوشان عربستاني توپ و ميدان را در اختيار داشتند و با آرامش كامل حمله‌هاي خود را روي دروازه‌ي پرسپوليس انجام‌مي دادند و حتي روي غفلت مدافعان نماينده‌ي ايران دو سه موقعيت خوب شوتزني هم به دست آوردند كه البته شوت‌هاي بازيكنان الهلال با اختلاف كمي از كنار دروازه آودووكيچ به بيرون رفت.

در دقيقه‌ي 40 حركت خوب رضايي از جناح راست پرسپوليس را در موقعيت گلزني قرار داد اما مدافع الهلال كه روي زمين افتاده بود با دست مانع از گلزني پرسپوليس شد. داور هم به نشانه‌ي پنالتي در سوت خود دميد و هاوساوي را اخراج كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كريمي از روي نقطه‌ي پنالتي به زيبايي با ضربه‌ي چيپ گل برتري شاگردان دنيزلي را به ثمر رساند. اين نيمه در پايان با برتري يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد. در نيمه‌ي دوم الهلال براي جبران گل خورده تلاش كرد، اما ده نفره بودن اين تيم باعث مي‌شد كه خط دفاع نماينده‌ي عربستان خالي شود. اتفاقي كه پرسپوليس نتوانست با وجود خلق موقعيت‌هاي زياد از آن استفاده كرده و به گل دوم برسد. در دقيقه‌ي 54 شهلوب گل مساوي را به ثمر رساند. اين بازيكن روي يك كار ايستگاهي به زيبايي توپ را به گوش بالاي دروازه فرستاد و آودووكيچ هم نتوانست مانع از فروپاشي دروازه‌اش شود.

در ادامه پرسپوليس چندين بار صاحب فرصت گلزني شد، اما تعلل بيش از اندازه‌ي مهاجمان اين تيم باعث فرصت سوزي شد. نوروزي، كريمي، نوري و رضايي چندين و چند بار موقعيت‌هاي خوب گلزني را از دست دادند.

در ديگر ديدار گروه الغرافه و الشباب امارات به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا هر چهار تيم گروه، از نخستين بازي خود يك امتياز اندوخته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016