چهارشنبه 17 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاهان گام اول را با پیروزی برداشت، مهر

دومین نماینده ایران در فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا نخستین دیدار خود را با پیروزی برابر النصر امارات پشت سرگذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از هفته نخست فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های سپاهان ایران و النصر امارات پیگیری شد که طی آن شاگردان زلاتکو کرانچار برابر مهمان اماراتی خود به پیروزی یک بر صفر دست یافتند.

در این دیدار که در حضور کمتر از 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، سپاهان در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود و حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام داد اما دفاع پرتعداد النصر این فرصت را از زردپوشان اصفهانی گرفت تا به گل برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالی که بازی گره خورده بود و حملات سپاهان راه به جایی نمی برد، کرانچار با به میدان فرستادن محروم نویدکیا در 20 دقیقه پایانی روند هجومی تیمش را زهردارتر کرد و با ورود عماد رضا به زمین این حملات خطرناک تر شد تا اینکه بالاخره در دقیقه 85 نویدکیا با پاسی زیبا "برنو سزار" را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن را ضربه ای آرام دروازه النصر را باز کرد.

در دقایق باقی مانده تیم النصر از لاک دفااعی خارج شد تا شاید بتواند نتیجه را عوض کند و با کسب یک امتیاز ایران از ایران برود اما این شاگردان کرانچار بودند که اجازه رسیدن به گل به شاگردان والتر زنگا را ندادند تا در نهایت گام اول را با پیروزی پشت سربگذارند و دومین تیم ایرانی باشند که یک تیم عربی را شکست می دهند. سه شنبه شب استقلال برابر تیم الریان در قطر به پیروزی رسیده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016