شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلي: پرسپوليس در تهران الهلال را شكست مي‌دهد، ایسنا

كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال معتقد است ايران در صورت داشتن تدارك خوب مي تواند به طور مستقيم به جام جهاني صعود كند.

حميد استيلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره قرعه كشي مرحله نهايي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 و هم گروهي ايران با تيم‌هاي كره جنوبي، ازبكستان، قطر و لبنان اظهار كرد: در اين مرحله ديگر هيچ تيم آساني وجود ندارد و ما بايد براي صعود به جام جهاني تدارك خيلي خوبي ببينيم.

وي ادامه داد: همان طور كه كي‌روش گفت هيچ بازي راحتي در اين گروه وجود ندارد. براي مثال مقابل همين تيم قطر ما در دو ديدار رفت و برگشت نتوانستيم اين تيم را شكست دهيم كه اين نشان مي‌دهد در اين مرحله بايد دقت بيشتري داشته باشيم.

استيلي با اشاره به اين كه نبايد در اين گروه از تيم‌هاي قطر و لبنان غافل شد، گفت: بازي با كره جنوبي هميشه حساسيت خاصي داشته و از آنجا كه ديدار آخر ما در اين گروه در سئول خواهد بود، بايد تكليف صعود را پيش از اين بازي مشخص كرده باشيم. ازبكستان هم حريف قدرتمندي است كه در گروه خود بالاتر از ژاپن قرار گرفت. مهم‌ترين كار ما اين است كه در زمين حريفان حداقل امتياز را بگيريم و در تهران هم آن‌ها را شكست دهيم. اگر تدارك خوبي ببينيم صعود به جام جهاني دور از دسترس نخواهد بود.

بازيكن دهه هفتاد تيم ملي فوتبال درباره اقدام جديد كي‌روش مبني بر دعوت از بازيكنان دو رگه شاغل در ليگ هاي خارجي به تيم ملي گفت: فكر مي‌كنم كار خوبي باشد. اشكان دژاگه بازيكن خوبي است كه در عرض دو روز توانست خود را با تيم ملي تطبيق دهد. همه بازيكنان الفباي فوتبال را مي‌دانند و وقتي در تيمي قرار مي‌گيرند، مي دانند كه بايد چگونه در كار دفاعي و هجومي شركت كنند.

دژاگه هم يك بازيكن بين‌المللي است كه اصول حمله و دفاع را به خوبي مي‌داند، به همين خاطر در بازي قطر براي ايران درخشيد. حتي مهرداد پولادي كه بعد از يكي، دو ماه براي تيم ملي بازي مي‌كرد و همين طور شيث رضايي و محمد نصرتي كه بعد از چند ماه براي پرسپوليس بازي كردن عملكرد خوبي داشتند. فوتبال ايران بازيكنان بزرگي دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حميد استيلي در ادامه گفت و گويش با ايسنا ديدار پرسپوليس مقابل الهلال در ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين كه توانستيم در عربستان يك امتياز بگيريم، خيلي خوب بود، اميدوارم پرسپوليس در بازي‌هاي خانگي همه سه امتيازها را كسب كند، به نظر من تغييراتي كه در خط دفاع و دروازه‌ ايجاد شده بود، مناسب بود و دقيقا در نقطه‌هايي كه پرسپوليس ضعف داشت، يعني دفاع چپ و دروازه‌بان بازيكنان جديد آمده بودند در كل عملكرد آن‌ها خيلي خوب بود كه مي‌تواند در آينده هم بهتر شود.

وي افزود: مطمئنم كه پرسپوليس در تهران مي‌تواند الهلال را شكست دهد. بازي‌هاي ليگ مي‌تواند تمرين خوبي براي پرسپوليس پيرامون حضور پرقدرت در آسيا باشد. البته نماينده‌هاي ديگر ايران يعني استقلال و سپاهان هم در روز نخست خيلي خوب بودند كه اين نشان دهنده قدرت فوتبال ايران از نظر داشتن بازيكنان حرفه‌اي است. سعي مي كنم در بازي‌هاي خانگي پرسپوليس در آسيا به ورزشگاه بروم .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016