چهارشنبه 17 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خطیب: بودجه کشتی در استان‌ها را افزایش خواهیم داد

ایلنا: جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های کشور صبح امروز با حضور مسئولان فدراسیون کشتی در محل هتل هویزه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور خطیب سرپرست و حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد نمایندگان و مربیان باشگاه‌های کشور نظرات و راهکارهای خود را در مورد هرچه بهتر برگزار شدن رقابت‌های لیگ بر‌تر کشتی آزاد ارائه کردند.

ابراهیم جوادی عضو هیأت رئیسه و مشاور عالی سازمان لیگ، سلامیان، امامی معاون ورزشی باشگاه سایپا، صابریون رئیس هیأت کشتی همدان، یاری نماینده باشگاه نوین چرم البرز، اصفهانیان مدیرعامل گراد، امیر عفراتی، محمدرضا مجدیان نماینده باشگاه مازندران، داریوش واعظی دبیر شورای سیاستگذاری، سرهنگ بساطی نماینده باشگاه نیروی زمینی ارتش، عربی نماینده باشگاه ثامن‌الحجج (ع) و عباس نمازیان سرپرست کمیته لیگ در این جلسه حضور داشتند.

سرپرست فدراسیون کشتی در این جلسه گفت: در حال رایزنی هستیم که بخش مناسبی از بودجه ورزش هر استان در اختیار رشته کشتی قرار گیرد.ما باید یک کار کار‌شناسی انجام دهیم که باشگاه‌های مطرح در لیگ سرمایه‌گذاری کنند.

خطیب ادامه داد: ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این امر محقق نشود البته در انجام این کار هم حتما مشکلاتی هست ولی با تمام توان تلاش می‌کنیم تا این امر به سرانجام برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم و دست در دست هم دهیم تا ورزش کشتی بتواند با اهتزاز پرچم و ترنم سرود کشورمان در میادین بین‌المللی شود.

نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: از باشگاه‌های بزرگ می‌خواهیم در لیگ بر‌تر ورزش اول کشور سرمایه‌گذاری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسن رنگرز افزود: باید در کشتی یک آسیب‌شناسی انجام دهیم که چرا حضور تیم‌ها در سالیان متمادی در لیگ تداوم نداشته است.

وی ادامه داد: باید این امر را بپذیریم که کشتی ورزش اول کشور است و من از تیم‌های مطرح تقاضایی کنم که در رقابت‌های لیگ بر‌تر شرکت کنند.

دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان در پایان خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که مشکلات باشگاه‌ها را با توجه به نقطه نظرات آن‌ها در حد توان برطرف کنیم و قصد داریم در کنار لیگ بر‌تر لیگ دسته اول را برگزار کنیم.

همچنین سلامیان مدیرعامل باشگاه سلام مازندران در این جلسه افزود: کشتی ورزش سنتی ماست و باید توجه جدی به این رشته شود و این نیاز به یک کار اساسی دارد.


وی ادامه داد: من با حضور کشتی‌گیران خارجی در لیگ موافق نیستم و لیگ باید از حالت منبع درآمد صرف برای کشتی‌گیران خارج شود.

سلامیان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون باید تیم‌های اول و دوم لیگ را به مسابقات مهم اعزام کند و لیگ برای این تیم‌ها جاذبه‌ای را پیدا کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016