شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدپور: مسائل مالي رفع نشود ادامه نمي‌دهيم، ایسنا

مدير عامل باشگاه شاهين بوشهر از احتمال كناره‌گيري تيمش از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر در صورت ادامه يافتن مشكلات مالي خبر داد.

مهرداد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره احتمال تغيير در مكان برگزاري فينال جام حذفي اظهار كرد: من هم صحبت‌هايي به طور غير رسمي مبني بر احتمال تغيير محل برگزاري اين بازي شنيده‌ام، اما تا به حال به طور رسمي چيزي به ما اعلام نشده است.

وي ادامه داد: تاكنون سه نشست رسمي براي تعيين مكان برگزاري فينال جام حذفي گذاشته شده و طرفين هم به توافقاتي رسيده‌اند. ما هم از اين به بعد هيچ تغييري را نخواهيم پذيرفت.

محمدپور با بيان اين كه شاهين ترجيح مي‌دهد بازي فينال در شيراز برگزار شود، گفت: ما بليت‌هاي رفت و برگشت به شيراز را آماده ‌كرده‌ايم و حتي براي بازي هتل هم رزرو ‌كرده‌ايم. پنج روز ديگر بازي بايد برگزار شود و ما تغيير مكان بازي را نمي‌پذيريم.

مدير عامل شاهين در ادامه گفت: شرايط تيم ما از نظر جسمي و روحي خوب است، اما كماكان با مشكلات مالي روبرو هستيم. مسئولان استان هيچ قولي به ما نداده‌اند. ما اميدوار بوديم كه تا قبل از بازي فينال جام حذفي بخشي از تعهدات خود در قبال بازيكنان را پرداخت كنيم، اما هنوز مساله مالي باشگاه حل نشده است.

وي درباره صحبت‌هاي هادي شكوري مدافع شاهين كه گفته بود «اين تيم براي بازگشت از اردو به خاطر كمبود بودجه دچار مشكل شده بود و مسئولان هتل بازيكنان شاهين را نگه‌داشته بودند» گفت: من هادي را بعد از اردو ديدم و از او درباره صحبت‌هايش پرسيدم. شكوري گفت آن جمله را كه "بازيكنان شاهين را نگه داشته بودند تا فرار نكنند"، به شوخي گفته است. موضوع از اين قرار بود كه پولي كه بايد به ما حواله مي‌شد تا با هتل تسويه حساب كنيم، كمي با تاخير به دستمان رسيد، به همين خاطر كاروان تيم با تاخير هتل را ترك كرد و چيزي بيشتر از اين نبود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدير عامل باشگاه شاهين در ادامه گفت و گويش با ايسنا با بيان اين كه اگر مشكلات مالي شاهين حل نشود، اين تيم از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر كناره‌گيري خواهد كرد، گفت: ما در بازي امروز در ليگ با شرايط روحي خوبي به ميدان مي‌رويم‌، اما اگر مشكلات مالي كماكان ادامه داشته باشد، براي ما مقدور نخواهد بود كه در ساير بازي‌هاي ليگ به ميدان برويم. خود من حتما اين موضوع را به افراشته رييس هيات مديره باشگاه خواهم گفت.

وي ادامه داد: ما با تزريق مالي مناسب مي‌توانيم در روزهايي كه تا فينال جام حذفي باقي مانده شرايط بهتري داشته باشيم و حتي به آسيا راه پيدا كنيم، اما متاسفانه ما براي گرفتن پول به هر دري زديم، با بن بست مواجه شديم. شان باشگاه شاهين به عنوان باشگاهي كه در سال 1329 تاسيس شده بيشتر از آن است كه در ادامه بازي‌هاي ليگ با شكست مواجه شود. بنابراين به نفع ما است كه از بازي‌هاي ليگ كناره‌گيري كنيم.

محمدپور درباره وضعيت كرار جاسم هم گفت: ما مطمئنا از كرار در بازي فينال مقابل استقلال استفاده مي‌كنيم و حتي امروز هم در صورت صلاحديد كادرفني براي شاهين به ميدان خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016