شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

براي نخستين بار در كاراته آسيا از مدال آوران تست دوپينگ گرفته مي‌شود، ایسنا

سرپرست دبيري فدراسيون کاراته گفت: براساس جديدترين دستور العمل اتحاديه آسيا براي نخستين بار از مدال آوران مسابقات قهرماني آسيا تست دوپينگ گرفته خواهد شد.

محسن آشوري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران( ايسنا) اظهار کرد: در اين دستورالعمل آمده است که در جريان مسابات کاراته قهرماني آسيا در ازبکستان براي نخستين بار از مدال آوران آزمايش دوپينگ گرفته خواهد شد، اين در حالي است که پيش از اين در مسابقات قهرماني آسيا تست دوپينگ گرفته نمي شد و تنها دربازيهاي آسيايي آن هم به تعداد خيلي کم از مدال آوران تست دوپينگ مي گرفتند.

وي افزود: همچنين در دستورالعمل جديد قرار شده سمينارهاي آموزشي و مربيگري در سطح آسيا برگزار شود، بر همين اساس از اين پس کساني مي توانند در رقابت هاي آسيايي مربيگري کنند که گواهينامه حضور در اين کلاس ها را داشته باشند.

سرپرست دبيري فدراسيون کاراته در پاسخ به اين سوال که آيا فدراسيون حضور در مسابقات قهرماني آسيا را تدارکاتي براي مسابقات جهاني فرانسه مي داند و با ترکيب اصلي در اين رقابتها شرکت نخواهد کرد؟ گفت: مسابقات آسيايي و جهاني هرکدام جايگاه خاص خود را دارند و استراتژي ويژه خود را مي طلبند. کادر فني براساس آمادگي جسماني و وضعيت ملي پوشان تصميم مي گيرد که با چه ترکيبي به اين رقابتها برود.

وي ادامه داد:اين نيست که در مسابقات آسيايي ضعيف ظاهر شويم و يا حتي با ترکيب متوسط خود به آنجا برويم. ما به آن رقابتها به عنوان رقابت تدارکاتي ضعيف نگاه نمي کنيم بلکه آن را ديداري تدارکاتي مهم براي مسابقات جهاني مي دانيم و با ترکيب اصلي به ازبکستان مي رويم.

آشوري در پاسخ به اين سوال که اگر مربيان تيم ملي در مسابقات ازبکستان عملکرد خوبي ارايه نکنند آيا امکان تجديد نظر در مربيگري اوزان و جابجايي وجود دارد؟ گفت: قطعا اين کار را خواهيم کرد و اگر مربي موفق نباشد در مورد او تجديدنظر خواهيم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به اينکه کاراته آسيا از دو قطبي بودن و تنها مطرح شدن نام ژاپن و ايران خارج شده است، گفت: اکنون در بخش بانوان کره جنوبي، چين و مالزي حرفهاي زيادي براي گفتن دارند.

سرپرست دبيري فدراسيون کاراته با تاکيد بر اينکه کاراته بانوان ايران هنوز در سطح آسيا و جهان جوان است، يادآور شد: کادر فني تيم هاي ملي بانوان هفته آينده معرفي خواهد شد.

آشوري در مورد اعضاي جديد کميته فني فدراسيون کاراته ادامه داد: آيين نامه جديد اين کميته تدوين شده و اگر مشکلي پيش نيايد در هفته جاري وضعيت آن مشخص خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016