چهارشنبه 16 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اشکانی: تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیب کامل راهی المپیک می‌شود

به گزارش ایلنا علی اشکانی با بیان اینکه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ترکیب کامل راهی بازی‌های المپیک لندن خواهد شد گفت: پیش‌بینی من این است که ما در مسابقات گزینشی چین در اوزان ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم نیز سهمیه‌های باقی‌مانده را کسب خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: دور اول مسابقات گزینشی المپیک در کشوری برگزاری شد که به نوعی خودش کشتی بلد بود. قزاقستان کشوری است که در فیلا صاحب نفوذ است و خودش نیز کشتی‌گیران مطرحی را دارد.

وی ادامه داد: ما در مرحله اول مسابقات گزینشی کار بسیار سختی را پیش رو داشتیم. اکثر سبک‌وزن‌های خوب دنیا به قزاقستان آمده بودند تا سهمیهٔ المپیک را بگیرند. سوریان دست به کار بزرگی زد او پس از مدت‌ها دوری از مسابقات توانست راهی فینال شود. فکر می‌کنم این رقابت‌ها بدن او را بیدار کرد تا در فرصت باقی‌مانده تا المپیک با حداکثر توان خود تمرین کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اشکانی افزود: قاسم رضایی نیز در این رقابت‌ها واقعا بسیار خوب ظاهر شد او نشان داد که برای حضور در المپیک سراپا انگیزه است. به هرحال این دو سهمیهٔ کسب شده برای ما بسیار ارزشمند بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در اوزان ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم کشتی‌گیران خوبی را داریم و مطمئنا کادر فنی با برنامه‌های خاصی که دارند می‌تواند در دور دوم مسابقات گزینشی که در چین برگزار می‌شود تمام سهمیه‌ها را کسب کرده و با یک تیم کامل راهی مسابقات المپیک شوند.

دارندهٔ مدال نقرهٔ مسابقات جهانی کشتی فرنگی همچنین در خصوص آخرین وضعیت تیم کشتی فرنگی جوانان نیز خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی تیم در روزهای ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه برگزار می‌شود. پس از برگزاری این مسابقات و ارزیابی دقیق مدعیان سعی می‌شود بهترین نفرات به اردو دعوت شوند. چمن‌گلی در گذشته مربی من بوده است و کار کردن با او برای من افتخار بزرگی است.

وی در پایان گفت: هدف ما این است که پشتوانه‌های خوبی را برای تیم ملی بزرگسالان آماده کنیم. تا این لحظه ارزیابی خوبی از فرنگی‌کاران جوان فعلی داشته‌ام. سطح برخی از آن‌ها از نظر فنی پائین است و باید به لحاظ فنی با آن‌ها بیشتر کار کنیم. به هرحال امیدوارم برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تیم‌های خوبی را آماده کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016