سه شنبه 12 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تداوم تيره‌روزی‌های پرسپوليس با دنيزلی، شکست در برابر الهلال


خبرگزاری فارس: تيم فوتبال پرسپوليس با ارايه يک بازی ضعيف برابر الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از مرحله گروهی، پرسپوليس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۷۳ هزار و ۱۵۴ تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف الهلال عربستان رفت وبازی را يک بر صفر به ميهمان خود واگذار کرد. يوسف العربی در دقيقه ۵۹ برای الهلال گلزنی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




الهلال امروز بسيار بهتر از پرسپوليس بازی کرد و موقعيت‌های گلزنی زيادی را از دست داد. سرخپوشان بازی ضعيف، پرانتقاد و سردرگمی را ارايه کردند. آنها برابر تماشاگران پرشور خود هيچ برنامه‌ مشخصی برای حمله به دروازه حريف نداشتند و حملاتی احساسی و کم تعدادی را انجام دادند.

پرسپوليس که دور رفت ليگ قهرمانان آسيا را با نتايج خوب آغاز کرده بود در دو ديدار خانگی خود در دور برگشت با يک تساوی يک شکست شانس صعودش را به عنوان تيم اول به حداقل رساند و حتی در خطر حذف هم قرار گرفته است.

اگر امشب الغرافه قطر برابر الشباب امارات به پيروزی برسد امکان دارد وضعيت پرسپوليس به خطر افتاد.

پرسپوليس در ليگ برتر هم در خطر سقوط به دسته اول قرار دارد تا در اين فصل ضعيف‌ترين نتايج تاريخش را تجربه کند. تيره‌روزی‌های پرسپوليس از ليگ برتر ايران به آسيا هم رسيد تا ناکامی‌های اين تيم با دنيزلی ادامه پيدا کرد.

کيم دونگ جين داور کره‌ای مسابقه به حميد علی عسگر و امير حسين فشنگچی از پرسپوليس و سالم الدوساری و عبدالطيف غانم از الهلال کارت زرد نشان داد.

با اين شکست خانگی پرسپوليس ۸ امتيازی در رده دوم جدول قرار گرفت و الهلال ۹ امتيازی به صدر جدول رسيد. الغرافه قطر با ۳ امتياز در رده سوم الشباب امارات با ۲ امتياز آخرين تيم گروه D مسابقات است. ديدار الغرافه و الشباب از ساعتی ديگر آغاز می‌شود.

ترکيب پرسپوليس:

آودوکيچ، مهرداد پولادی، محمد نصرتی، شيث رضايی، محمد نوری( از دقيقه ۸۵ هادی نوروزی)، حميد علی عسگر( از دقيقه ۹۱ ممدوتال)، علی کريمی، مازيار زارع، غلامرضا رضايی، حسين بادامکی( از دقيقه ۵۶ امير حسين فشنگچی)، ايمون زايد

سرمربی: مصطفی دنيزلی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016