شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور سرزده دنیزلی در اردوي تیم ملی فوتبال ایران

مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که هم اکنون برای مرخصی در ترکیه بسر می برد، جمعه شب بطور سرزده به محل کمپ تیم ملی فوتبال ایران آمد و با کی روش دیدار کرد.

به گزارش ايسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دنیزلی که پس از دیدار تیمهای پرسپولیس و الاتحاد عربستان مستقیما از جده به استانبول آمده است، ساعت 21:30 دقیقه روز جمعه با یک جعبه شیرینی به کمپ باشگاه بشیکتاش که محل اردوی تیم ملی ایران است آمد و مورد استقبال کارکنان ترکیه ای کمپ قرار گرفت و سپس به ملاقات کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران رفت و با او به گفت وگو پرداخت.

وی در بدو ورود از وضعیت تیم ملی ایران جویا شد و به اعضای کادر تیم ملی گفت که هرگونه مشکلی دارند به وی منتقل کنند تا سریعا حل شود.

حضور سرمربی پرسپولیس در محل اردوی تیم ملی ایران در حالی صورت گرفت که جمعه خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی وی از پرسپولیس منتشر شد و حتی گفته شد که باشگاه بشیکتاش درصدد جذب اوست.

پایگاه خبری صباح چاپ تركیه روز جمعه نوشت: 'مصطفی دنیزلی ' سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در پی دعوت مسوولان باشگاه بشیكتاش برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، یك هفته از آنان فرصت خواسته است.

در این خبر اضافه شده است: مسوولان باشگاه بشیكتاش تركیه به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی جدید برای فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه هستند و از 'مصطفی دنیزلی' سرمربی تیم پرسپولیس ایران و 'زیكو' برزیلی سرمربی تیم ملی فوتبال عراق به عنوان گزینه‌های اصلی این پست نام می برند.

صباح افزود: مسوولان باشگاه بشیكتاش كه اكنون از متقاعد كردن زیكو برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه نا امید شده اند، مذاكرات خود را با مصطفی دنیزلی آغاز كرده اند. دنیزلی پیش از این در سال‌های 2008 تا 2010 هدایت بشیكتاش را بر عهده داشت و همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر باشگاه های تركیه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دنيزلي - كي روش

ازسوی دیگر یك مسوول در كمیته روابط عمومی باشگاه بشیكتاش تركیه روز جمعه شایعات مربوط به مذاكره با 'مصطفی دنیزلی' سرمربی تركیه ای تیم پرسپولیس تهران برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه را تكذیب كرد.

وی كه خواست نامش فاش نشود، در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مذاكره باشگاه بشیكتاش با دنیزلی برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، گفت: این شایعات صحت ندارد و چنین موضوعی را تكذیب می كنیم.

یک منبع خبری دیگر نیز گزارش داد که دنیزلی پس از چهار روز استراحت دوباره راهی تهران می شود تا مذاکراتش را با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد ازسر بگیرد. قرارداد دنیزلی با پرسپولیس 18 ماهه است که تنها شش ماه آن سپری شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016