یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه يابي ۵ ملي‌پوش المپيكي ايران به نيمه نهايي مسابقات كشتي جايزه بزرگ مادريد

در پایان صبح روز نخست رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید، رضا یزدانی، کمیل قاسمی، احسان لش'ری، حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور راهی دیدار نیمه نهایی شدند و صادق گودرزی و مهدی تقوی عصر امروز به مسابقات خود ادامه می دهند.

به گزارش ايسنا، کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل الکسی شیماروف کشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر در کلینچ به پیروزی دست یافت. آزادکار وزن 120 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف فاتح چاکراوغلو کشتی گیر کهنه کار ترکیه ای می رود. چاکراوغلو در کشتی قبلی خود از سد دانیل لیگتی کشتی گیر مطرح مجارستانی گذشت.

رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید - اسپانیا

رضا یزدانی آزادکار وزن 96 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب کرده بود در دور دوم نیز کشتی گیری از مصر را شکست داد تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف کشتی گیری از ترکیه برود.

مسعود اسماعیل پور در وزن 60 کیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد.وی در دور دوم نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت تا در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران پورتوریکو و مکزیک روبرو شود.

احسان لشگری در وزن 84 کیلوگرم در دور اول مقابل دانیال دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در چین در سه تایم به پیروزی رسید. در این مسابقه تایم اول با کلینچ به سود این حریف به پایان رسید اما در تایمهای دوم و سوم لشکری با نتیجه 4 بر یک و 2 بر صفر به برتری رسید. لشکری در دور دوم نیز مقابل بینیچی از ترکیه در سه تایم به پیروزی رسید. تایم اول این کشتی به کلینچ کشیده شد اما نماینده کشورمان در تایمهای دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

حسن رحیمی در وزن 55 کیلوگرم در دور نخست مک فارلان از انگلیس را در دو تایم شکست داد و در دور دوم مک کینا دیگر نماینده این کشور را در دو تایم مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.گنادی تولبیا کشتی گیر کهنه کار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا که مدتی است برای کشور موناکو کشتی می گیرد، در گروه رحیمی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید - اسپانیا

صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم در دور نخست حاجی یف کشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابقه 6 بر صفر شکست داد. وی عصر امروز در دور دوم برنده دیدار کشتی گیران پورتوریکو و اسپانیا مسابقه می دهد. گابور هاتوش کشتی گیر المپیکی مجارستان و دارنده چند مدال قهرمانی اروپا و علی شعبان اف کشتی گیر المپیکی بلاروس در گروه گودرزی حضور دارند.

مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم عصر امروز با عثمانی از فرانسه مسابقه می دهد. در این وزن 9 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.

هفت آزادکار کشورمان طبق برنامه اعلامی مسئولان برگزاری رقابتها عصر امروز به وقت محلی مسابقات خود را تا حضور در دیدار فینال ادامه می دهند. رقابتهای رده بندی و فینال این مسابقات صبح فردا برگزار می شود.

رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید - اسپانیا

رقابتهای کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور 80 کشتی گیر المپیکی از 42 کشور دنیا از امروز شنبه و به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید اسپانیا برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016