چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عليرضا حيدري: كشتي به من احتياج داشته باشد بر مي‌گردم/ بخواهم برگردم بايد انتخابي بگيرم

دارنده شش مدال كشتي آزاد جهان و المپيك پس از مطرح شدن شايعه‌هاي مختلف در مورد بازگشتش به تيم ملي پس از 6 سال، از كشتي و تمريناتش در اردوي تيم ملي مي‌گويد. او معتقد است كه براي كمك به سنگين وزن‌هاي آزاد كار آمده، اما اگر براي المپيك دعوتش كنند، مي‌تواند كشتي بگيرد.

كشتي به من احتياج داشته باشد، برمي‌گردم

عليرضا حيدري در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: متاسفانه روزنامه‌‌‌ها در روز اخير صحبت‌هايي از بازگشت من به ميادين كشتي كرده‌اند. من سر تمرينات تيم ملي مي‌روم، اما صرفا براي كمك به آن‌ها. من خودم نمي خواهم كشتي بگيرم، اما اگر كشتي به من احتياج داشته باشد، برمي‌گردم.

قهرمان سال 98 جهان ادامه داد: از ابتداي حضور رسول خادم در تيم ملي، او از من تقاضاي كمك به تيم به عنوان مربي كرد، اما آن زمان به خاطر مشغله زياد نتوانستم بيايم، اما در اين چند روز اخير يكي، دو بار سر تمرين رفته و به بچه‌ها كمك مي‌كنم. به همين خاطر در روزنامه‌‌ها عنوان شده كه حيدري به تيم ملي برگشته است.

احتياج باشد كشتي مي‌گيرم حتي اگر ببازم

سرمربي سابق ملي كشتي آزاد همچنين گفت: من خودم نمي خواهم به تشك كشتي برگردم و هيچ وقت در اين مدت عنوان نكرده ام كه برگردم. تاكنون نيز كادر فني از من دعوت نكرده كه به عنوان كشتي‌گير به تيم ملي برگردم.

حيدري با اشاره به حاشيه هاي پيرامون او براي بازگشت به تيم ملي و قصدش از شركت در اردوي تيم ملي اظهار كرد: كادر فني از من براي كشتي گرفتن دعوت نكرده است، اما اگر كشتي به من احتياج داشته باشد، حتي اگر بدانم، مي‌بازم، به روي تشك مي‌آيم و كشتي مي‌گيرم. قرار شده من بدون سمت در كنار تيم ملي براي روحيه دادن و كار كردن با 120 كيلويي‌ها در كنار كشتي‌گيران باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قرار باشد برگردم، بايد انتخابي بگيرم

حيدري افزود: اگر قرار باشد به كشتي برگردم، معتقدم بايد انتخابي بگيرم. آمادگي ايده‌الي ندارم، اما از نظر فيزيكي مشكلي ندارم و يك ماه تمرين كنم به آمادگي كامل مي‌رسم، الان 110 كيلوگرم وزن دارم.

قهرمان سابق جهان با اشاره به بازگشت قهرمانان سابقي همچون بوايسار سايتي‌اف، هنري سهودو و رولان گاردنر به كشتي و آماده سازي براي المپيك لندن گفت: كسي نمي‌تواند ممانعت كند از كسي كه سال‌ها دور بوده و قصد بازگشت دارد. خيلي از قهرمانان بعد از سال‌هاي به كشتي برگشته و حتي طلاي المپيك گرفته‌اند. من خودم هر وقت بخواهم كشتي بگيرم به صراحت اعلام مي‌كنم.

دوست داشتم در پكن به ركورد تختي برسم اما رفتار بدي با من شد

حيدري در پايان با اشاره به رفتارهاي بدي كه قبل از المپيك پكن با او شد و در آستانه المپيك از كشتي خداحافظي كرد، گفت: خيلي دوست داشتم به ركورد هفت مدال جهان و المپيك پهلوان تختي برسم، چهار سال قبل كه جوان‌تر بودم و آماده، براي المپيك با من رفتارهاي بدي كردند. اگر محيط همراه من باشد، دوست دارم كه به ركورد تختي برسم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016