سه شنبه 9 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فردوسی‌پور: چرا فکر می کنيد مردم "جيگر" هستند!

مهر ـ برنامه دوشنبه شب نود در شرايطی روی آنتن رفت که مسئولانی که در انجام وظايف خود مرتکب تخلفاتی شده بودند حاضر به پذيرش اين اشتباهات نشدند تا عادل فردوسی پور را مجبور کنند در يکی از بحث هايش پای "جيگر" چهره تلويزيونی را وسط بکشد.

به گزارش مهر، پس از چند هفته افت محسوس در محتوای برنامه نود، دوشنبه شب به واسطه برگزاری مجمع فدراسيون فوتبال و اتفاقاتی که پيرامون بازيکن پرسپوليس و انتخابات دو هيات فوتبال فارس و کرمانشاه برگزار شد، بازهم نود کمی به اصل خود بازگشت و توانست چند نفر را به چالش بکشد. هر چند هنوز مشکل اساسی اين برنامه که کشاندن آن به اولين ساعات بامداد است ادامه دارد.

اين برنامه با محور مجمع عمومی فدراسيون فوتبال، انتخابات هيات فوتبال فارس و کرمانشاه و البته بازی های هفته سيزدهم رقابت های ليگ برتر روی آنتن رفت که شامل پخش تصاويری از همه اين موارد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سوال نظرسنجی برنامه نيز در مورد موافقت يا مخالفت مردم با تعطيلی رقابت های ليگ و جام حذفی به خاطر تيم ملی بود که طبق پيش بينی قبلی ۸۴ درصد از مجموع يک ميليون و ۴۵۸ هزار نفری که در اين نظرسنجی شرکت کردند مخالف تعطيلی اين دو رويداد بودند.

در يکی از آيتم هايی که به بررسی اتفاقات مجمع عمومی فدراسيون فوتبال اختصاص داشت، شگرد مسئولان فدراسيون و وزارت ورزش برای حرف زدن با تلفن و جلوگيری از لب خوانی به نمايش درآمد که با تصويری از مشابه همين اقدام توسط مسی و ژاوی هنگام ضربه ايستگاهی زدن در تيم بارسلونا تلفيق شد. علی کفاشيان هم در توجيه اين اقدامش گفت که از مسی و ژاوی ياد گرفته است!

غلامرضا کمانه مدير کل ورزش و جوانان استان فارس نيز در گفتگويی با اين برنامه تاکيد کرد که انتخابات هيات فوتبال اين استان به خاطر تخلفاتی که صورت گرفته باطل است اما علی کفاشيان هرگونه تخلف در اين انتخابات را رد و تاکيد کرد که هيچ اتفاقی خلاف قانون رخ نداده و مشکلی در اين زمينه وجود ندارد. همانطور که در انتخابات هيات فوتبال کرمانشاه نيز هيچکس حاضر نشد بپذيرد که تخلفی صورت گرفته است.

حتی استناد عادل فردوسی پور به اساسنامه فدراسيون فوتبال نيز نتوانسته رئيس اين فدراسيون را راضی کند تا تخلف در هيات فوتبال فارس را بپذيرد.

کفاشيان به مجری اين برنامه گفت که مفادی که اين انتخابات را قانونی می کند در اين اساسنامه نيست و به خاطر اصلاحاتی که صورت گرفته اين مفاد در جزو جديدی در اختيار استان ها قرار گرفته است.

در مجموعه جدال لفظی فردوسی پور با مسئولان فوتبالی مشخص شد ديوار حاشا بلندتر از قبل شده است!

اما يکی از بخش های ديگر اين برنامه به اتفاقات پيرامون ديدار پرسپوليس و مس کرمان اختصاص داشت که طی آن مهرداد پولادی پس از تعويض در نيمه اول شيشه رختکن را شکست تا تاندون دستش پاره شود و تحت عمل جراحی قرار گيرد.

اين بازيکن که در مصاحبه هايش تاکيد کرده بود به خاطر سر خوردن دستش به شيشه خورده و شکسته يک حامی ديگر هم داشت.

سعيد شيرينی سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس که هنوز نتوانسته به اوضاع فوتبال مسلط شود حرف پولادی را تاييد کرد و گفت اين بازيکن سر خورده است که چنين اتفاقی برای او افتاده است.

فردوسی پور هم که از اين اظهار نظر او کاملا متعجب شده بود به شخصيت کارتونی "جيگر" در يکی از برنامه های تلويزيونی اشاره کرد و گفت چرا فکر می کنيد مردم "جيگر" هستند. راستش را بگوييد!

امير حسين صادقی مدافع با تجربه تيم فوتبال استقلال مهمان حضوری برنامه نود بود که در حين صحبت های او تصاويری از گل هايش پخش شد و مصاحبه هايی از او به تصوير کشيده شده بود که در يکی از آنها به انتقاد از عادل فردوسی پور پرداخته بود.

پخش اين مصاحبه باعث شد صادقی با گفتن اين جمله که "فقط عذر خواهی می کنم" کمی احساس خجالت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016