یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال جوانان آسيا: شکست سنگين تيم ملی فوتبال جوانان ايران از کره جنوبی

• حسرت جام ‌جهانی ۱۴ ساله شد

مهر ـ تيم فوتبال جوانان کشورمان در مرحله يک‌چهارم نهايی رقابت‌های فوتبال قهرمانی آسيا با شکست برابر کره‌جنوبی، ضمن حذف از گردونه مسابقات، حسرت جوانان ايران برای کسب سهميه حضور در جام جهانی جوانان را ۱۴ ساله کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين ديدار از مرحله يک‌چهارم نهايی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسيا از ساعت ۱۶:۳۰ دقيقه امروز يکشنبه بين تيم‌های جوانان ايران و کره‌جنوبی برگزار شد که تيم جوانان ايران با شکست ۴ بر يک برابر کره‌ از گردونه مسابقات کنار رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی که با قضاوت "مينورو توجو" از ژاپن در ورزشگاه امارات برگزار شد، چانگ‌جين(۲)، لی کوانگ‌هون(۴۹)، سئونگ جون(۸۱) و چانگ‌هون(۵+۹۰) برای کره‌جنوبی گل زدند و عليرضا جهانبخش(۲۹) تک گل ايران را به ثمر رساند.

جوانان ايران که به عنوان بهترين تيم مرحله مقدماتی به اين مرحله از مسابقات راه يافته بود، در نيمه نخست عملکرد خوبی داشتند اما در نيمه دوم اين کره‌ای‌ها بودند که در اکثر دقايق توپ و ميدان را در اختيار داشتند، هرچند شاگردان اکبر محمدی فرصت‌هايی را هم برای گلزنی داشتند اما آنها را از دست دادند.

کره‌جنوبی با اين پيروزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۳ ترکيه را کسب کرد و روز چهارشنبه در ديدار نيمه‌نهايی اين مسابقات به مصاف ازبکستان می‌رود.

تيم جوانان ايران بيش از اين در سال ۱۹۷۶ به عنوان قهرمانی اين مسابقات به همراه کره‌جنوبی دست يافت و در سال ۲۰۰۰ هم با کسب عنوان چهارم آسيا، جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده بود.

مرحله يک‌چهارم نهايی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسيا ۲۰۱۲ امارات و انتخابی جام جهانی جوانان ۲۰۱۳ ترکيه امروز با برگزاری دو ديدار زير به پايان می‌رسد:

استراليا - اردن، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه الفجيره
ژاپن - عراق، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه امارات


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016