یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتسال ايران از جام جهانی حذف شد

مهر ـ تيم ملی فوتسال ايران که انتظار می رفت حداقل به مرحله يک چهارم نهايی صعود کند با شکست غيرمنتظره برابر کلمبيا از راهيابی به جمع ۸ تيم برتر جام‌جهانی باز ماند تا ناکامی فوتبال ايران پس از حذف تيم جوانان و ناکامی اين تيم در رسيدن به جام‌جهانی کامل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرين ديدار از روز نخست مرحله يک‌هشتم نهايی رقابتهای فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تايلند با شکست ۲ بر يک تيم ملی فوتسال ايران برابر کلمبيا و حذف عجيب اين تيم از اين رقابتها همراه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين بازی که از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت ايوان شابانوف از روسيه در سالن نيميبوتر برگزار شد، يفری دوکوئه(۲۹) و آنگلوت کارو(۳۳) برای تيم کلمبيا گل زدند و علی رهنما(۳۴) تک گل ايران را به ثمر رساند.

در اين مسابقه توپ و ميدان در اختيار شاگردان علی صانعی بود اما مردان سفيدپوش ايران از فرصت‌های خود در نيمه نخست و اوايل نيمه دوم استفاده نکردند تا روی يک اشتباه کلمبيا به گل برتری دست يافت.

پس از اين گل خطای حسين طيبی روی دروازه‌بان روسيه باعث شد که داور اين بازيکن را از زمين اخراج کند و در زمانيکه تيم ايران ۴ نفره بود، کلمبيا گل دوم را به ثمر رساند.

البته در دقايق پايانی صانعی تيم ايران را ۵ نفره کرد که فقط رهنما موفق شد از موقعيت‌های متوالی که نصيب فوتساليست‌های ايران شد، استفاده کند تا در نهايت با اين باخت تيم ملی فوتسال کشورمان از صعود به مرحله بعدی رقابتها باز بماند.

کلمبيا با اين پيروزی، روز چهارشنبه بايد در مرحله نيمه نهايی مسابقات به مصاف تيم اوکراين برود که امروز موفق شد برابر ژاپن قهرمان آسيا به پيروزی دست يابد.

برنامه ادامه ديدارهای مرحله يک‌هشتم نهايی رقابتهای فوتسال جام جهانی ۲۰۱۲ تايلند به شرح زير است:

دوشنبه ۲۲/۰۸/۹۱
* بازی شماره ۵: ايتاليا - مصر، ۱۲:۳۰، سالن ناخون راتچاسيما
* بازی شماره ۶: برزيل - پاناما، ساعت ۱۵، سالن ناخون راتچاسيما
* بازی شماره ۷: روسيه - جمهوری چک، ساعت ۱۵، سالن هومارک
* بازی شماره ۸: صربستان - آرژانتين، ساعت ۱۷:۳۰، سالن هومارک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016