چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: برد ازبکستان کليد ورود ايران به جام جهانی است

ايسنا ـ سرمربی تيم استقلال با اشاره به بازی تيم ملی ايران مقابل ازبکستان، گفت: بازی امشب کليد ورود ايران به جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، امير قلعه‌نويی در رابطه با تيم ازبکستان اظهار کرد: ازبکستان تيم خوب و آماده ای است و طی سال‌های گذشته پيشرفت خيلی خوبی در فوتبال داشته است. اين تيم با ارتباط‌های خوبی که برقرار کرده است، به دنبال کسب کرسی‌هايی در فيفا هستند.

وی افزود: طی چندين سفر که به ازبکستان داشتم و بر اساس ارتباطات که با باشگاه پاختاکور داشتم به شخصه شاهد پيشرفت تيم فوتبال اين کشور از لحاظ ساختاری، تکنيکی ، تاکتيکی بودم. در حقيقت برای تيم فوتبال کشورشان برنامه داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تيم استقلال، خاطر نشان کرد: در اين بازی بايد سعی کنيم تا حد امکان گل نخوريم و بعد به دنبال زدن گل باشيم. آنها از جناحين خوب ظاهر می‌شوند و در ارسال توپ از اين منطقه عملکرد موفقی دارند. هر چند سن بازيکنان هافبک‌های اين تيم بالاست، اما با تجربه هستند و بايد بازيکنان ما مراقب هافبک‌های آنها باشند.

وی تاکيد کرد: قبول دارم که طی دو بردی که در دو بازی گذشته داشتيم، شانس با تيم ما همراه بود، اما آنچه که مهم است حضور ما در جام جهانی است و من اعتقاد دارم مردم ايران فوتبال را خيلی بهتر از ما می‌شناسند و توقع دارند که تيم ملی بازی خوبی را ارائه دهد و در ضمن نتيجه‌ خوبی هم کسب کند.

قلعه‌نويی اضافه کرد: بازی در برابر ازبکستان کليد ورود ما به جام جهانی است و من تفکرم بر اين مبنا است که در اين بازی بايد به حداقل امتياز دست پيدا کنيم تا به اين کليد دست يابيم، حال در بازی آينده کادر فنی يکسری تغييرات در نحوه بازی‌ها خواهند داشت.

وی که با راديو ورزش صحبت می‌کرد، ضمن تشکر از مردم، مطبوعات و رسانه‌ها، گفت: از اين که در اين مدت رسانه‌ها و به ويژه مردم فوتبال دوست يک فضای آرام و خوبی را برای تيم ملی ايجاد کردند تا تيم ملی در نهايت آرامش کار خود را ادامه دهد، تشکر می‌کنم و اعتقاد دارم رسانه‌ها و مردم يار اول تيم ملی هستند نه يار دوازدهم و اين موضوع را به خاطر اين می گويم که می بينم که مردم از ابتدای صبح مقابل ورزشگاه چندين ساعت قبل از بازی برای تشويق تيم ملی حاضر می‌شوند تا تيم ملی خود را حمايت کنند. رسانه‌هايی که قلبشان برای کشورشان می‌تپد، فقط به فکر منافع کشور خود هستند.

سرمربی تيم استقلال در پايان اضافه کرد: اين گونه رسانه‌ها يار اول تيم ملی هستند نه آنهايی که قلمشان در راه ديگری است و تنها به سراغ کارهای ديگر می‌روند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016