شنبه 11 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

کی‌روش: با اين شرايط نمی‌توانم ادامه دهم

ایسنا ـ سرمربی تيم ملی ايران درباره ادامه همکاری با فدراسيون فوتبال گفت: ايران بهترين جايی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربيگری‌ام در آن حضور داشتم و با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، بايد بگويم با اين شرايط و امکانات نمی‌توانم ادامه همکاری دهم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشيان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: به جرات می‌گويم ايران بهترين جايی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربی‌گری‌ام حضور داشته‌ام. امروز آمدم تا با همکارانم درباره شرايط آينده صحبت کنم. من نگفته بودم که استعفا خواهم داد. تمام وظايف و تعهدات ما برنامه‌ريزی شده است و امروز نيز در مورد همين مسائل با همکارانم در کادر فنی گفت‌وگو داشتيم.

وی در اين باره ادامه داد: درباره ادامه همکاری با فدراسيون نيز بايد بگويم با توجه به صحبتی که در برنامه ۹۰ داشتم، علاقه‌مند بودم اين فرصت را داشته باشم تا با کفاشيان درباره احساسات و عقايدم صحبت کنم. برای اين فوتبال و هواداران ايران احترام زيادی قائلم و اين احترام بی‌پايان است. باز هم می‌گويم که ايران بهترين جايی است که در آن مربی‌گری‌ کرده‌ام ولی اين حقيقت نمی‌تواند چشمان‌مان را ببندد. اميدوارم بتوانم بيشتر در ايران بمانم ولی اولا نمی‌دانم در آينده نزديک چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال بايد بگويم با اين شرايط ادامه دادن، امکان‌پذير نيست و نمی‌توانيم انتظارات هواداران را برآورده کنيم. بدون حمايت مالی و با اين اختلافاتی که پشت پرده وجود دارد، دستيابی به موفقيت غير ممکن است.

کی‌روش با بيان اينکه گزينه ديگری به جز رفتن برای ارائه به فدراسيون نداشتم افزود: با کفاشيان صحبت کردم تا از طريق يک تفاهم دو سويه به همکاری خود با فدراسيون پايان دهم. احساس می‌کنم اگر من مشکل تيم ملی هستم، برای حمايت از اين تيم بايد بروم. من اين تصميم را در اختيار رييس فدراسيون می‌گذارم و اگر مصلحت برای پيشرفت فوتبال رفتن من است، طی يک تفاهم دو سويه اين اتفاق حاصل شود.

سرمربی تيم ملی در پايان گفت: همه ما اکنون به استراحت و تفکر روی مسائل پيش‌رو نيازمنديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016