دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير شبکه يک: پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی شرط دارد

• مناظره‌های انتخاباتی درصورت محدود بودن نامزد‌ها زنده پخش می‌شود
• زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوری از ۲ خرداد تا ساعت ۲۴، ۲۲ خرداد برگزار می‌شود


ايلنا: نشست خبری مدير شبکه يک سيما امروز (۲ ارديبهشت) درحالی برگزار شد که وی در صحبت‌های خود فقط به بخشی از برنامه‌های انتخاباتی تلويزيون اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، مهدی فرجی با اشاره به در پيش بودن انتخابات شورا‌ها و انتخابات رياست جمهوری گفت: يکی از مهم‌ترين برنامه‌ريزی‌های ما در حوزه انتخابات است لذا از هم اکنون برنامه‌ای پيرامون انتخابات از اين شبکه پخش می‌شود (برنامه دريچه) و همچنين برنامه پايش که گفتگومحور است درباره انتخابات از اين شبکه پخش می‌شود. همچنين برنامه سراج درباره تاريخچه انتخابات پخش می‌شود و يک برنامه درباره شورای نگهبان و اهميت آن پخش می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: برنامه‌هايی نيز درباره انتخابات شورا‌ها از ميانه ارديبهشت پخش می‌شود. فيلم‌هايی همچون مستند مدرسه در دست بچه‌ها ساخته آورد زند، سفرنامه واحدی که در چند استان ساخته می‌شود، فيلم از طاهرآباد تا نادرآباد که به انتخابات شورا‌ها ارتباط دارد نيز از اين شبکه پخش می‌شود.
فرجی درباره پخش مناظره‌های انتخاباتی بين کانديداهای رياست جمهوری گفت: پخش مناظره‌ها در شورای سازمان به تصويب رسيده و قرار است مناظره‌ها به صورت زنده باشد اما يک شرط دارد.
وی دادامه داد: شرط پخش زنده مناظره‌ها به صورت زنده اين است که تعداد نامزدهايی که توسط شورای نگهبان تاييد می‌شوند؛ محدود باشد که بتوان مناظره‌ها را زنده برگزار کرد.
فرجی افزود: فرصت تبليغات رياست جمهوری از دوم خرداد ۹۲ شروع می‌شود و تا ساعت ۲۴، ۲۲ خرداد ادامه دارد. مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی قبل يا بعد از سريال‌های تلويزيون پخش می‌شود.
وی ادامه داد: کم و کيف اين مناظره‌ها توسط معاون سياسی صدا و سيما که رئيس ستاد انتخابات صدا و سيماست، اعلام می‌شود.
فرجی در پاسخی به سوال پيرامون مسائلی که در برنامه وقت اضافه بين دو وزنه بردار به وجود آمده بود، گفت:‌‌ همان طور که رهبری توصيه کرده است بايد با بی‌اخلاقی در حوزه ورزش مقابله شود. قرار بود در برنامه وقت اضافه بين بهداد سليمی و کوروش باقری حرف‌های مثبتی زده شود و بين اين دو چهره آشتی صورت بگيرد اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد و عليرغم اينکه مجری تلاش کرد و تذکر داد باز هم اتفاق مثبتی رخ نداد.
وی ادامه داد: حتی قرار بود يک ورزشکار ديگر به اين جمع اضافه شود اما وقتی اينگونه ديدم ديگر اجازه ندادم فرد ديگری وارد اين برنامه شود.
وی درباره وضعيت سريال نون خامه‌ای گفت: نقش اصلی اين سريال عوض شده اما ما متوجه شده‌ايم که بعد از ۴ قسمت دچار مشکل است ک دوباره توصيه کرديم ضبط اين سريال انجام شود.
فرجی درباره ضعف برنامه‌هايی که در روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود، گفت: قبول دارم که برنامه‌هايی که روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود جدابيت چندانی ندارد لذا باتوجه به تصميم دارابی معاون سيما قرار شد در فاز اول برنامه‌های گروه اجتماعی چذاب‌تر شود و در فاز دوم برامه‌های گفتگومحور و جنگ مانند از اين شبکه پخش شود و همچنين فيلم‌های جذابی پنجشنبه‌ها پخش کنيم.
فرجی در پاسخ به اين سوال که ميزان حذفی فيلم‌ها چه تاثيری در پخش آن‌ها دارد، گفت: اگر ميزان حذف فيلم‌ها از ۵ يا ۶ قديقه بيشتر شود آن فيلم پخش نمی‌شود زيرا امروز با سيستم‌های جديد نيازی به حذف زياد فيم‌ها نيست و ما فقط صحنه‌های خشونت‌آميز را حذف می‌کنيم.
فرجی درباره همکاری با مجری‌ای که به تازگی در قوه قضاييه محکوم شده است، گفت: ايشان می‌توانند با تلويزيون همکاری کنند و هيچ حکمی مبنی بر قطع همکاری با ايشان صادر نشده است.
وی درباره ساخت و پخش سريال‌های خوب و فاخر در تلويزيون گفت: به زودی سريال ماتادور که محصول مشترک نيروی انتظامی و شبکه يک است؛ پخش می‌شود. همچنين سريال پوريای ولی توسط مسعود جعفری جوزانی ساخته وپخش می‌شود و سريال حماسه می‌شان به کارگردانی بهرام بهراميان ساخته خواهد شد. سريال فصل بی‌پروايی توسط فريدون جيرانی ساخته و پخش می‌شود. همچنين سريال صدام که فيلمنامه آن توسط عليرضا نادری نوشته شده توسط سيروس مقدم قرار است ساخته شود که فيلمنامه آن در دست بررسی است.
وی درباره سريال چاه شماره ۵۰ گفت: ساخت سريال چاه شماره ۵۰ نياز به همکاری وزارت نفت داشت که متاسفانه به دليل عدم همکاری آن وزارتخانه ساخته نشد.
وی همچنين درباره برنامه سين مثل سريال گفت: اين برنامه بولتن تبليغاتی شبکه يک نيست و ما قصد تبليغات نداريم و خود من نيز نياز به اين تبليعغات ندارم و در اين برنامه فقط سريال‌ها مورد نقد وبررسی و نظرسنجی قرار گرفته و نظرسنجی مردم و آرای آن‌ها مستقيما در اين برنامه دخيل بوده است.
وی درباره ميزان رضايتمندی مردم از برنامه‌های شبکه يک در عيد نوروز گفت: اداره کل وزارت آموزش و پژوهش نظرسنجی را درباره برنامه‌های صدا و سيما انجام داده اما هنوز آرای آن اعلام نشده. آنچه مشخص است اين است که براساس نظرسنجی شبکه يک؛ از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردين بيش از ۳۱ ميليون پيامک درباره سريال‌های تلويزيون ارسال شده و حدودا روزی يک ميليون پيامک درباره سريال‌های تلويزيون ارسال شده است.
فرجی همچنين درباره لزوم به بحث کتاب و کتابخوانی خبر داد وافزود: ما به دنبال معرفی کتاب و برنامه‌های تلويزيون هستيم و همچنين در برنامه خانواده يک کتاب معرفی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016