چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنسرت سیمین غانم در تالار وحدت برگزار می شود

تهران - کنسرت سیمین غانم خواننده موسیقی ایرانی 18 الی 20 اردیبهشت در تالار وحدت (ویژه بانوان) برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این خواننده به همراه گروه خود قطعات خاطره انگیزی چون مرد من، گل گلدون، آسمون آبی و پرنده را ساعت 15 روزهای مذکور در تالار وحدت به روی صحنه می برد .

در این کنسرت سیمین غانم قطعات جدید را نیز استفاده از اشعار سعدی، حافظ و ملک الشعرای بهار را برای مخاطبانش اجرا می کند.

همچون اجراهای گذشته این خواننده قطعات ˈمرد منˈ، ˈ گل گلدونˈ، ˈ آسمون آبیˈ، ˈپرندهˈ و دیگر قطعات قدیمی و خاطره انگیز موسیقی ایرانی برای حاضران در سالن اجرا می شود .

ˈگلبن عشقˈ، ˈ پری روˈ، ˈ اسرار الهیˈ، ˈساز و نقارهˈ، ˈیک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفتˈ، ˈ آمد نو بهارˈ و ˈ نام قطعات جدید سیمین غانم هستند که در کنسرت یاد شده اجرا می شوند.

نازی بخشایش (پیانو) ، آزاده شمس (ویلن) ، سارا احمدی (دف) و آرمینا جعفری به عنوان نوازنده سازهای کوبه ای در این کنسرت ایفای نقش می کند.

**آلبوم موسیقیˈنبضˈ با صدای میثم ابراهیمی به بازار آمد

در این اثر موسیقایی افشین امینی، ساناز کریمی، میثم ابراهیمی، آرش ملک آهنگسازی قطعات را بر عهده دارند و تنظیم قطعات بر عهده کوشان حداد، علیرضا طلیسچی، بابک مافی، آرش ملک و امیر بهادر دهقان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



همچنین ترانه های این آلبوم از سید محمد کاظمی، ساناز کریمی، نرگس جعفری، میثم ابراهیمی است و فیروز ویسانلو، بابک یوسفی، پیام طونی به عنوان نوازنده با میثم ابراهیمی همکاری کرده اند.

در این آلبوم موسیقی قطعاتی همچون دیگه خستم، خونه فیروزه ای، گریه کن، مکث تو، ته تنهایی، نبض، بلاتکلیفی، درد دل، عشق پابرجاست، خدا شاهده، قول می دم، روبراهی و دل بستم عرضه شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016