دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حافظ موسوی بعد از ۵ سال شعر چاپ می‌کند؟

ايسنا ـ حافظ موسوی که آخرين مجموعه‌ی شعرش «خرده‌ريز خاطره‌ها و شعرهای خاورميانه» در سال ۸۷ منتشر شده است، از به چاپ سپردن دو مجموعه‌ی شعر تازه خبر داد.

اين شاعر به خبرنگار ادبيات و نشر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: مجموعه‌ی شعر تازه‌ای با عنوان «حالا حکايت هدهد‌ها» را آماده‌ی انتشار کرده‌ام. اين مجموعه‌ی شعر حدود ۴۵ شعر دارد که به روال شعرهای قبلی‌ام هستند و برای انتشار و رفتن برای کسب مجوز چاپ به انتشارات نگاه سپرده شده‌اند.

موسوی درباره‌ی ديگر مجموعه‌ی شعر خود با نام «ماديان سياه» نيز گفت: اين مجموعه شامل شعرهای تازه‌ام است که مدتی است برای چاپ به انتشارات ثالث سپرده شده‌ و از سوی اين ناشر برای گرفتن مجوز نشر به ارشاد رفته است. شعرهای اين مجموعه نيز ادامه‌ی تجربه‌هايی قبلی من است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در ادامه درباره‌ی جلد دوم «پانوشت‌ها» که مدتی است آن را آماده‌ی نشر دارد، عنوان کرد: اين کتاب نيز در مرحله‌ی آماده‌سازی قرار دارد.

اين شاعر همچنين درباره‌ی گزينه‌ی شعرهايش که مدتی است قرار است از سوی انتشارات مرواريد منتشر شود، گفت: اين مجموعه برای دريافت مجوز ارائه شد که برخی حذفيات و اصلاحات متوجه آن شد و ما پس از اين‌که همه‌ی اصلاحات آن را پذيرفتيم و آن‌ها را انجام داديم، کتاب را دوباره برای دريافت مجوز نشر فرستاديم، اما با اين حال متأسفانه از بهمن‌ماه که اين کتاب به ارشاد رفته، جوابی به ما داده نشده است.

موسوی درباره‌ی ديگر آثارش هم اظهار کرد: در حال کار روی مجموعه‌ای از مقالاتم هستم که عمدتا در حوزه‌ی نقد ادبی نوشته شده‌ و به مسائل فرهنگی می‌پردازد. مجموعه هم‌اکنون در دست حروف‌چينی است و قرار است از سوی انتشارات آهنگ ديگر منتشر شود.

اين شاعر در پايان با اشاره به اين‌که چند سال است از او کتابی به چاپ نرسيده است، گفت: از چهار سال قبل نه مجموعه‌ی شعر «عکس‌های فوری» و نه چاپ دوم کتاب «شعرهای جمهوری» اجازه‌ی نشر پيدا نکرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016