دوشنبه 3 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهزاد فراهانی در همايش تقدير از عارف: عصر سانسور تمام شده است

مهر ـ هنرمند تئاتر و سينما گفت: ما هنرمندان يک درخواست از سياستمداران داريم، ما از آنها می خواهيم همچنان که به ما فرصت داده نمی شود دولتمردان را نقد کنيم آنها نيز اجازه بدهند که ما زندگی خود را انجام دهيم.
بهزاد فراهانی در همايش تقدير از عارف حمايت از روحانی که عصر امروز دوشنبه در هتل اسپيناس تهران برگزار شد گفت: ما طلبکار آقای دکتر روحانی نيستيم بلکه ما درس آموختگان فرزانه گرانقدری چون دکتر سيد محمد خاتمی هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه هيچ لايه اجتماعی به اندازه هنرمندان آسيب نديده است گفت: من به عنوان يکی از اعضای شوراهای مردمی تمايل دارم دغدغه های جامعه هنرمندان را که با مردم نيز درگير هستند در اينجا بيان کنم.

فراهانی با اظهار اينکه عصر سانسور تمام شده است گفت: بايد اين پديده ضد قانون اساسی يعنی سانسور را از ميان برداشت موضوعی که حتی نسبت به فردوسی و سعدی که بزرگان ادبيات ما هستند سانسور را اعمال می شود.

وی با بيان اينکه من هر ۵ سال يکبار می توانم تئاتر برگزار کنم گفت: من از آقای روحانی و خاتمی می خواهم اگر مديری بر ما می گمارند مديری از جنس خودمان و از جنس خانواده و قبيله خودمان باشد.

فراهانی با اظهار اينکه هنرمندان امنيت شغلی ندارند افزود: با وجود اينکه ما همه خط قرمزها را رعايت می کنيم نبايد اينقدر تنگناها در کارهای هنری وجود داشته باشد.

اين هنرمندان تئاتر و سينما با بيان اينکه هنر حاکم فرموده ديگر هنر نيست بيان کرد: شغل ما هنوز در مجلس و وزارت کار به عنوان شغل رسمی به رسميت شناخته نشده است.

فراهانی ادامه داد: ضرورت دارد که شغل هنرمندان به عنوان شغل رسمی به رسميت شناخته شود و به هنرمندان بعد از سن ۶۰ سال مستمری داده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016