چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست سپاهان: رقم قرارداد کرانچار مانند فصل قبل است

سرپرست تيم سپاهان با تاکيد بر اينکه کرانچار علاوه بر اينکه با باشگاه سپاهان به توافق نهايی رسيده، قراردادش را نيز امضا کرده است، گفت: هيچ مسئله مالی برای به توافق نرسيدن کرانچار با باشگاه سپاهان وجود نداشت و رقم قرارداد وی مانند فصل قبل است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرين وضعيت قرارداد "زلاتکو کرانچار" و رقم مالی آن ضمن بيان مطلب فوق گفت: عصر روز سه‌شنبه کرانچار قرارداد خود را به امضا رساند تا ديگر حرف و حديثی در مورد اينکه وی با باشگاه سپاهان به توافق نهايی رسيده و هنوز قراردادش را امضا نکرده به پايان برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که چرا اين قرارداد با تاخير به امضای نهايی رسيد، اظهار داشت: وقفه و تاخيری در امضای قرارداد کرانچار با باشگاه سپاهان وجود نداشت زيرا وی با مديرعامل باشگاه طی ۴۸ ساعت به توافق نهايی رسيدند که اين موضوع نشان می‌دهد مشکلی در اين زمينه وجود نداشته است.

سرپرست تيم سپاهان در پاسخ به اين پرسش که کرانچار با مسئولان باشگاه سپاهان در ابتدا بر سر مسائل مالی به توافق نرسيده است، تصريح کرد: اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد و رقم قرارداد کرانچار با باشگاه سپاهان مانند فصل قبل است، همانطور که گفتم هيچ مشکلی برای تمديد قرارداد وی با باشگاه سپاهان وجود نداشت.

وی در پاسخ به اين پرسش که چه بازيکنانی از تيم جدا خواهند شد، گفت: هنوز کرانچار ليستی به ما نداده است که ما بر مبنای ان عمل کنيم، ضمن اينکه تا اين لحظه هيچ بازيکنی نيز صحبت از جدايی نکرده است.

خوروش در پاسخ به اين پرسش که از چه زمانی تمرينات تيم سپاهان آغاز خواهد شد، گفت: طبق خواسته سرمربی تيم فعلا قرار شده ابتدا اردويی ۱۲ روزه در اصفهان داشته باشيم و پس از آن اردويی را در ترکيه برپا کنيم و در صورت امکان بتوانيم در آنجا با تيم‌های خوب بازی تدارکاتی داشته باشيم و پس از آن ادامه اردوهای تيم را تا پيش از آغاز رقابتهای ليگ برتر در ايران برگزار می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016