سه شنبه 7 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کار دشوار نوجوانان ايران

روزنامه قانون ـ تيم فوتبال نوجوانان ايران در حالی امروز و در آخرين ديدار مرحله يک‌هشتم نهايی جام جهانی نوجوانان امارات برابر نيجريه، پرافتخارترين تيم در اين رده به ميدان می‌رود که در صورت پيروزی برابر اين حريف آفريقايی، بزرگترين افتخار تاريخ فوتبال ايران در تمام رده‌های ملی را رقم خواهد زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرحله يک‌هشتم نهايی پانزدهمين دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ امارات طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با برگزاری ۸ ديدار پيگيری می‌شود تا چهره ۸ تيم برتر اين دوره از مسابقات مشخص شود که در يکی از اين ديدارها نوجوانان ايران مقابل نيجريه به ميدان می‌روند.

شاگردان علی دوستی مهر که مسابقات را با متوقف کردن آرژانتين و خلق شگفتی آغاز کردند، ديداری که حتی می‌توانستند آن را با پيروزی به پايان برسانند، در دومين بازی خود در اين جام، مقابل کانادا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و برابر اين تيم به تساوی رضايت دادند. هر چند آنها در آخرين بازی مرحله مقدماتی اتريش را شکست دادند اما اگر يکی از ۱۲ موقعيت آنها مقابل کانادا به گل تبديل می‌شد، شايد به عنوان تيم نخست گروه خود صعود می‌کردند و در مرحله دوم جام شرايط بهتری داشتند.

شاگردان علی دوستی‌مهر در حالی به عنوان تيم گروه دوم E به جمع ۱۶ تيم برتر جام جهانی نوجوانان صعود کردند که طبق جدول مسابقات، در اين مرحله بايد برابر تيم نخست گروه F به ميدان بروند که اين آخرين ديدار مرحله يک‌هشتم نهايی جام خواهد بود.

ديدار تيم‌های ايران و نيجريه از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه شيخ خليفه شهر العين برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016