سه شنبه 24 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پژمان جمشيدی: کری نمی‌خوانم، دوست دارم پرسپوليس برنده دربی باشد

• استقلال تيم با تجربه‌ای است و ميانگين سنی‌اش هم بالاتر از پرسپوليس است. تجربه در اين بازی موثر است و قلعه‌نويی تجربه حضور در دربی‌های زيادی را دارد و برای جوانی پرسپوليس تدابيری خواهد داشت.

ايلنا ـ هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دربی تهران مثل هميشه حساسيت های خاص خودش را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پژمان جمشيدی در گفت‌وگو با خبرنکار ايلنا اظهار داشت: دربی يک بازی ويژه است و دربی تهران مثل هميشه حساسيت‌های خاص خودش را دارد. استقلال و پرسپوليس بعد از سال‌ها در صدر جدول هستند و همين مسئله حساسيت دربی را بيشتر می‌کند. به نظرم انگيزه پرسپوليس بيشتر از استقلال است چون جوان‌هايی که در اين تيم هستند و برای اولين بار دربی را تجربه می‌کنند انگيزه بالايی دارند، البته نيمکت هم در اين بازی خيلی موثر است و مربيان خيلی تاثيرگذار هستند.

وی در مورد شرايط استقلال گفت: استقلال تيم با تجربه‌ای است و ميانگين سنی‌اش هم بالاتر از پرسپوليس است. به هر حال تجربه در اين بازی موثر است و قلعه‌نويی تجربه حضور در دربی‌های زيادی را دارد و برای جوانی پرسپوليس تدابيری خواهد داشت. رفتن منتظری و نکونام از استقلال خيلی روی اين تيم تاثير دارد به خصوص منتظری که اين سال‌ها برای استقلال در خيلی از بازی‌ها حضور داشته، نکونام هم به لحاظ روحی برای استقلال تاثيرگذار بود اما قلعه‌نويی حتماً فکر اينجا را کرده که به آنها اجازه جدايی از استقلال را داده است.

جمشيدی درپايان گفت: فکر می‌کنم اين دربی از دو تا دربی قبل بهتر باشد. بازيکنانی که در دو تيم هستند پتانسيل اجرای بازی قشنگ را دارند چون جزو بهترين‌های ايران هستند و اگر اينها نتوانند بازی قشنگی ارائه دهند پس چه کسی می‌تواند؟ برای استقلال کری نمی خوانم ولی دوست دارم پرسپوليس دربی را ببرد، البته دوست دارم يک بازی قشنگ هم ببينم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016