پنجشنبه 24 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفی شجاعی: دوست دارم گل قهرمانی مس‌کرمان را بزنم

• تراکتورسازی تا الان قهرمانی نداشته و می‌خواهند یک جام به هواداران خودشان تقدیم کنند اما باید ما از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و قهرمان شویم.

ايلنا ـ مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: هر چقدر شرایط ما از اول فصل بد بوده، در آستانه فینال جام‌حذفی شرایط بسیار خوبی داریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر هر چقدر ما از اول فصل وضعیت بدی داشتیم، در هفته‌های اخیر وضعیت خیلی خوبی داشتیم و در آستانه جام‌حذفی هم به لحاظ روحی و هم از نظر تیمی و بدنی وضعیت خوبی داریم و الان همه برای بازی در فینال جام حذفی آماده‌اند.

وی افزود: تراکتورسازی حریف ما در فینال جام‌حذفی است و تیم خیلی خوبی دارند. تراکتورسازی بازیکنان خوب، بزرگ و با تجربه‌ای دارد اما در لیگ نتایج دلخواهش را نگرفته است. تراکتورسازی تا الان قهرمانی نداشته و می‌خواهند یک جام به هواداران خودشان تقدیم کنند اما باید ما از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و قهرمان شویم.

مهاجم مس‌کرمان اظهار داشت: متاسفانه زمین کرمان شرایط خوبی ندارد و شاید یکی از دلایل نتایج ضعیف ما در این فصل همین زمین نامطلوب کرمان بوده، الان حدود 12 روز است روی این زمین بازی نکرده‌ایم و یک مقدار شرایط زمین بهتر شده اما درمجموع وضعیت خوبی ندارد که صددر صد روی بازی تاثیر گذار است. نکته مهم اینکه شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است و ماهم در همین شرایط بازی می کنیم.

شجاعی در پایان گفت: الان شرایط تیم ماطوری است که مهم نیست چه کسی گل بزند. من مهاجم هستم و دوست دارم گل بزنم اما باید تلاش کنیم تابا قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم. چون در این فصل مردم کرمان خیلی اذیت شدند و با قهرمانی می توانیم اذیت ها را از ذهن آنها پاک کنیم. من هم تمام تلاشم را می کنم تاگل قهرمانی را برای مس کرمان بزنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016