دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: بدون موافقت باشگاه هيچ جا نمی‌رويم

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدون هماهنگی و موافقت باشگاه نه به ارمنستان می رويم و نه به ساری و تمامی اردوها و بازی های دوستانه ما با هماهنگی باشگاه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی در گفتگو با سايت باشگاه پرسپوليس درباره سفر اين تيم به ارمنستان گفت: چندی پيش پيشنهادی برای بازی دوستانه با شيراک ارمنستان دريافت کرديم تا سفری به اين کشور داشته باشيم و يک بازی دوستانه با اين تيم خوب ارمنستانی انجام دهيم. ما موافقت خود را اعلام داشته و ايميل اين باشگاه ارمنستانی و دعوتنامه آنها را در اختيار باشگاه قرار داديم تا در صورتی که باشگاه موافق است برای برگزاری اين بازی راهی ارمنستان شويم. در اين باره با آقای منتقمی هماهنگی های لازم را انجام داده ايم و قائم مقام باشگاه کاملا در جريان مسائل بوده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: صحبت‌ها برای برگزاری اين بازی از خيلی وقت پيش مطرح بوده و طی روزهای اخير جدی شده است. ما قبل از عيد نوروز و در فاصله تعطيلات ليگ می‌توانيم يک بازی تدارکاتی خوب و برون مرزی داشته باشيم. باشگاه نيز کاملا در جريان اين موضوع است و تمامی هزينه‌ها را اين تيم ارمنستانی پرداخت می‌کند. از بليط هواپيما و اقامت گرفته تا ساير هزينه‌ها. آنها از ما دعوت رسمی کرده‌اند و در شرايطی که کسی به باشگاه کمک نمی‌کند و وضعيت مالی باشگاه را نيز همه می‌دانند فرصت و موقعيت خوبی است تا پس از مدت‌ها يک بازی تدارکاتی خوب در خارج از کشور داشته باشيم.

او گفت: اين بازی هنوز ۱۰۰ درصد و قطعی نشده و اگر باشگاه موافقت کند به ارمنستان خواهيم رفت. علی دايی هرگز نمی‌آيد همين جوری تيم را به کشور خارجی ببرد. ما کاملا حرفه‌ای وسيستماتيک عمل می‌کنيم و بدون موافقت باشگاه کاری نخواهيم کرد.

دايی درباره حضور در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهيد استان مازندران نيز گفت: اين پيشنهاد از چند وقت پيش مطرح شده بود و ما موافق حضور پرسپوليس در اين تورنمنت هستيم. در اين رقابت‌ها دو تيم ليگ برتری و دو تيم ليگ يکی حضور خواهند داشت. هنوز نام تيم ها ۱۰۰ درصد و قطعی نشده اما يکی از تيم‌های ليگ يکی احتمالا نساجی مازندران خواهد بود و ممکن است يکی از تيم‌های ليگ برتری ذوب‌آهن باشد. ما ۱۷ تا ۲۴ اسفند به ساری خواهيم رفت و در اين مسابقات شرکت می‌کنيم. اين تورنمنت از چند جهت برای ما خوب است. اولا اينکه در شرايط فعلی و مشکلات مالی موجود هزينه‌ای برای حضور در اين تورنمنت پرداخت نخواهيم کرد و امکانات تمرينی نيز در اختيار ما گذاشته خواهد شد. هزينه اسکان ما در ساری بر عهده برگزار کنندگان مسابقات است. همچنين از آنجا که بازی ما با داماش در تعطيلات نوروز در سطح دريا برگزار می شود برپايی اين اردو و برگزاری دو يا سه بازی در شهرستان ساری خيلی به ما کمک خواهد کرد.

او افزود: علاوه بر اين هماهنگی‌های لازم انجام شده و ما در ساری هم از زمين چمن طبيعی بهره‌مند خواهيم بود و قرار است در زمين چمن مصنوعی برخی تمرينات و بازی ها را انجام دهيم و از آنجا که بازی با داماش در چمن مصنوعی برگزار می شود از اين نظر به نفع ما خواهد بود. برای سفر به ساری و حضور در اين تورنمنت نيز کاملا با باشگاه هماهنگ بوده و هماهنگی های لازم را با منتقمی قائم مقام محترم باشگاه انجام داده و بدون موافقت باشگاه نه در تورمنت ساری شرکت می‌کنيم و نه به ارمنستان می‌رويم.

سرمربی پرسپوليس با انتقاد از موضع‌گيری منتقدان گفت: در چنين شرايطی جای تشکر هم دارد نه اينکه جبهه‌گيری شود. البته باشگاه مشکلی نداشته و موافق اين سفرها بوده و حتی شنيده‌ام که در حال برنامه‌ريزی برای موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستند تا سفر ما به ارمنستان انجام شود. بنده متاسفم که برخی شايعات مطرح می‌شود مبنی بر اينکه علی دايی بدون اينکه باشگاه در جريان باشد و بدون هماهنگی با باشگاه می خواهد تيم را به مازندران و ارمنستان ببرد. بنده پس از سالها حضور در عرصه فوتبال اين را ياد گرفته ام که کارها بايد با باشگاه هماهنگ شود الان هم اگر باشگاه موافق نباشد کاری نمی‌کنيم و تا اينجا نيز تمامی امور در سايه هماهنگی با باشگاه انجام شده و می توانيد اين موضوعات را از آقای منتقمی بپرسيد.

او تاکيد کرد: ما ايميل باشگاه ارمنستانی را در اختيار آقای منتقمی قرار داديم تا در صورتی که باشگاه موافق است به ارمنستان رفته و اين بازی خوب را برگزار کنيم. نمی‌دانم چرا چنين شايعاتی منتشر می شود. پرسپوليس مگر تيم محلی است که بنده بدون اجازه باشگاه بخواهم تيم را به يک کشور خارجی ببرم. سفر تيم به يک کشور ديگر اصول و قواعد خاص خود را دارد و بايد موافقت شورای برون مرزی و وزارت ورزش را داشته باشيم اين کارها را هم باشگاه بايد انجام دهد.

سرمربی سرخپوشان درباره اردوی داخلی نيز گفت: ما حتی برای اردوی ساری نيز تمامی هماهنگی ها را با باشگاه انجام داده ايم و اين قبيل حرف و حديث ها که می گويند ما بدون هماهنگی با باشگاه اين کارها را می‌کنيم صحت ندارد. تمام هدف ما اين است که تيم را در تعطيلات ليگ و وقفه ايجاد شده در شرايط آمادگی خوبی قرار دهيم وگرنه هيچ کس دوست ندارد يک هفته تا ده روز دور از خانواده باشد. ما می توانستيم در تهران بمانيم و به ساری و ارمنستان هم نرويم و سه چهار بازی در تهران انجام دهيم. اتفاقا تيم‌های زيادی خواهان بازی با پرسپوليس بوده اند اما ما وقتی پيشنهاد حضور در تورنمنت مازندران و بازی در ارمنستان را دريافت کرده شرايط را بررسی کرديم و هزينه‌ای هم در اين شرايط برای باشگاه ايجاد نمی شود اعلام کرديم در صورت موافقت باشگاه در اين بازی‌ها و تورنمنت‌ها شرکت خواهيم کرد. اين ها پيشنهاداتی بوده که از قبل دريافت کرديم و حالا جدی شده و پس از هماهنگی همه جانبه با باشگاه آنها را انجام خواهيم داد. هرگز اين گونه نبوده که خودسر و بدون هماهنگی با باشگاه بخواهيم کاری کنيم و من از بابت اين شايعه سازی ها متاسف و ناراحتم.

دايی درباره تاثير همدلی و اتحاد برای قهرمانی پرسپوليس گفت: بدون ترديد اگر می‌خواهيم قهرمان شويم و در سه بازی پايانی که هر بازی حکم فينال را دارد بايد به هم کمک کنيم تا تيم نتيجه بگيرد نه اينکه به برخی مسائل دامن بزنيم آن هم مسائلی که اصلا ارزش ندارد و از پايه و اساس غلط است. اميدوارم بتوانيم با کمک کردن به همديگر و حمايت از تيم شاهد قهرمانی پرسپوليس و انشاالله سربلندی هواداران باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016