دوشنبه 5 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فيروز کريمی با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسيد

اصفهان - خبرگزاری مهر: مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پس از توافق با فيروز کريمی، قرار است فردا صبح با اين مربی قرارداد رسمی امضا کرده و مراسم معارفه او را به عنوان سرمربی جديد تيم، در محل انجام تمرينات برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فيروز کريمی که به عنوان سرمربی تيم فوتبال ذوب‌آهن انتخاب شده، قرار است تا ظهر فردا سه‌شنبه قرارداد رسمی خود را با اين باشگاه اصفهانی امضا کند و با حضور در هيات فوتبال استان آن را به ثبت رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مراسم معارفه فيروز کريمی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن، ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار می‌شود. در اين مراسم سعد محمدی، مديرعامل شرکت ذوب‌آهن و سعيد آذری مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهانی حضور داشته و کريمی را به عنوان سرمربی تيم ذوب‌آهن معرفی می‌کنند.

قرار بود کريمی روز گذشته به اصفهان بيايد که اين سفر او يک روز به تاخير افتاد و او امروز راهی اصفهان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته‌های گذشته نتايج ضعيفی در مسابقات ليگ برتر کسب کرده و عملکرد اين تيم باعث انتقادات بسياری نسبت به آن شده است. ذوبی‌ها در هفته‌های گذشته نتايج بسيار بدی کسب کرده‌اند و شکست هفته گذشته اين تيم مقابل فجرسپاسی شيراز باعث شد که شايعه برکناری سرمربی اين تيم بيشتر از گذشته به گوش برسد.

مجتبی تقوی که بعد از استعفای لوکا بوناچيچ، سرمربی پيشين ذوب‌آهن به عنوان سرمربی اين تيم اصفهانی انتخاب شد، روز يکشنبه بعد از شکست مقابل فجرسپاسی شيراز، با شعارهای تند هواداران ذوب‌آهن مواجه شد. هواداران ذوب‌آهن در شعارهای خود به شدت نسبت به عملکرد تيم اصفهانی انتقاد داشته و خواستار برکناری تقوی شدند.

اين هواداران در روزهای گذشته نيز خواستار حضور فيروز کريمی در تيم ذوب‌آهن شده و از مديرعامل کارخانه ذوب‌آهن خواستند تا او را به عنوان سرمربی تيم انتخاب کند.

ذوب‌آهن در حال حاضر در جايگاه پانزدهم ليگ برتر قرار دارد و در صورتی که در بازی‌های آينده خود نتيجه نگيرد، احتمال سقوط اين تيم اصفهانی وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016