سه شنبه 6 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين: ليگ ادامه داشت قهرمان می‌شديم، با دايی دنبال پوليم

• به هر دری می زنيم تا برای باشگاه پول تهيه کنيم. بنده خدا علی دايی هم کمک حال من شده و در کنار مسائل فنی، دنبال فراهم کردن پول است تا مشکلات مالی تيم را برطرف کنيم.

ايلنا ـ سرپرست باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه تعطيلی بی موقع بزرگترين لطمه را به تيم می زند گفت: اگر ليگ ادامه می يافت شک نکنيد که پرسپوليس قهرمان ليگ می شد.

علی پروين در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ايلنا، ضمن بيان اين مطلب افزود: متاسفانه در شرايطی که پرسپوليس روی نوار برد افتاده بود و همه چيز به نفع ما پيش می رفت، وقفه اخير در بازيهای ليگ بزرگترين لطمه به تيم ما بود و از هر نظر به ضرر ما تمام شد. تازه چند روز بعد هم اردوی تيم ملی شروع می شود و ۵-۶ بازيکن ما بايد در خدمت تيم ملی باشند. بااين شرايط برگشتن به آمادگی فعلی خيلی سخت می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پروين ادامه داد: اگر بازيها ادامه می يافت، شک نکنيد که پرسپوليس قهرمان بود ولی اين تعطيلی بی موقع بزرگترين لطمه را به تيم زد. طفلی علی دايی که تازه تيمش راه افتاده بود ولی مگر يک مربی می تواند تيمش را برای يکسال آماده نکنه دارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد مشکلات مالی باشگاه و رايزنی وی برای جذب منابع مالی اظهار داشت: به هر دری می زنيم تا برای باشگاه پول تهيه کنيم. بنده خدا علی دايی هم کمک حال من شده و در کنار مسائل فنی، دنبال فراهم کردن پول است تا مشکلات مالی تيم را برطرف کنيم.

وی در مورد اردوی خارجی تيم پرسپوليس و سفر به ارمنستان تصريح کرد: به خاطر تعطيلی ليگ کادر فنی تصميم گرفت علاوه بر اردوی چند روزه در ساری، يک اردوی خارجی هم در ارمنستان داشته باشيم تا روحيه بچه ها عوض شود. تيم احتمالا اواسط هفته آينده به ارمنستان می رود و آنجا با يکی از تيم های باشگاهی اين کشور ديدار تدارکاتی خواهد داشت.

پروين ابراز اميدواری کرد اين اردو به حفظ آمادگی بازيکنان پرسپوليس کمک کند و تيمش به سرنوشت استقلال بعد از اردوی کيش دچار نشود.

سرپرست پرسپوليس در خصوص مشکلات و اختلاف نظرهايی که پيرامون وی و علی دايی مطرح می شود، تاکيد کرد: کدام مشکل؟ من و دايی چرا بايد با هم مشکل داشته باشيم؟ او دنبال کارهای تيمش است و من هم دنبال کارهای باشگاه. الان که وقت اينجور حرف ها نيست. ما بايد همه تلاش کنيم تا پرسپوليس را به جايگاه اصلی اش برسانيم و وقت برای اين جور کارها نداريم.

وی افزود: دايی طفلکی هم دنبال مسائل فنی تيم است و هم برای جور کردن پول از طريق دوستانش به آب و آتش می‌زند. نمی‌دانم چرا در اين شرايط بعضی‌ها مدام تلاش می‌کنند به اختلافات دامن می‌زنند.

پروين همچنين در مورد شايعه تغيير در کادر سرپرستی تيم پرسپوليس اظهار داشت: گويا مشکلاتی برای سعيد شيرينی پيش آمده که درصدد رفع آن هستيم و فعلا تغييری در سرپرستی تيم نداريم.

وی درباره اينکه گفته می‌شود محمد پنجعلی جايگزين شيرينی خواهد شد و صحبت‌هايی هم در اين زمينه صورت گرفته، گفت: فعلا منتظر مشخص شدن وضعيت شيرينی هستيم و پس از آن در اين‌باره تصميم گيری خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016