پنجشنبه 21 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو هفته سفر به برزیل، ۵۰ ميليون تومان!

فارس ـ قيمت‌های ارايه شده از سوی آژانس‌های مسافرتی برای سفر به برزيل، زمين تا آسمان متفاوت است.

به گزارش سرويس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از خبرآنلاين، برزيل ميزبان جام جهانی که نزديک به ۱۱۷ هزار کيلومتر با ايران فاصله دارد، يکی از گرانترين جام جهانی را حداقل برای ايران برگزاری می کند. در گرانترين فصل سال تورهای سفر به برزيل فعال است و حتی در ايام نوروز، مسافران وسوسه می شوند تا به اين کشور سفر کنند. گرانترين آگهی ديده شده تا پيش از آگهی های جام جهانی، ۵ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است. در اين تور ۹ روزه، مسافران در سه شهر و در هتل های ۵ ستاره اقامت می کردند اما حالا...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قيمت های ارايه شده از سوی آژانس های مسافرتی زمين تا آسمان با اين رقم متفاوت است. اگر نوروز سال گذشته ايرانی ها می توانستند با ۵ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان به برزيل سفر کنند حالا بايد سفر بالای ۲۰، ۳۰، ۴۰ و حتی ۵۰ ميليون تومان داشته باشند! رقم ها بسيار درشت است و احتمالا خيلی از طرفداران ايرانی که تصميم داشتند به برزيل بروند و بازی های ايران را از نزديک تماشا کنند منصرف شده اند.

پس از بررسی ها مشخص شد يکی از ارزان ترين تورها برای سفر به برزيل، مربوط به آژانسی است که ۲۹ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان برای اتاق دو تخته دريافت می کند. هتلی که در اختيار طرفداران قرار می گيرد سه ستاره است و در لابلای خدمات ارايه شده هم خبری از بليت بازی نيست! يعنی آژانس فوق تنها به خاطر سفر به برزيل و اسکان دادن هواداران در هتل سه ستاره برای ۱۲ شب ۲۹ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان از هر نفر دريافت می کند!

اما آژانسی ديگر برای اقامت ۱۱ روزه به ازای هر نفر ۳۵ ميليون تومان می گيرد! محل اقامت مسافران هم در شهرهای کوريتيبا، بلوهوريزونته و سالوادور هتل ۴ ستاره است. اين آژانس علاوه بر حمل و نقل و اسکان، بليت سه بازی ايران در برزيل را هم در اختيار طرفداران قرار می دهد. اما آژانسی ديگر برای ۱۴ روز اقامت ايرانی ها در برزيل و در هتل ۵ ستاره ۵۰ ميليون تومان دريافت می کند. همين آژانس برای هتل سه ستاره از مسافرانش ۳۲ ميليون تومان دريافت می کند و بليت بازی را هم در اختيار ايرانی ها قرار می دهد.

بعضی از آژانس ها برای اينکه بتوانند پکيج های ارزان ترين در اختيار طرفداران قرار دهد روزها را کاهش داده اند. يکی از اين تورها برای سفر ۶ روزه در هتل ۴ ستاره و در اختيار دادن بليت بازی ايران و آرژانتين ۱۳ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان از طرفدارن طلب کرده است. جالب اينجاست که آژانس فوق اعلام کرده پول بليت رفت و برگشت به برزيل جداگانه احتساب می شود و هواداران موظف هستند ۳۰۰ دلار هم به عنوان حق کميسيون به آژانس پرداخت کنند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016