سه شنبه 2 اردیبهشت 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام صادقيان: کی‌روش حق دارد ناراحت باشد

ها‌فبک تيم ملی می‌گويد کی‌روش حق دارد از برخی مسائل ناراحت شود.

پيام صادقيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره شرايط اردوی تيم ملی در آفريقای جنوبی، اظهار کرد: همه چيز خوب پيش می‌رود. امکاناتی که کمپ فعلی دارد بسيار مناسب است. در ابتدا ۱۰ نفر بيشتر نبوديم، اما با آمدن بازيکنان تيم‌های فولاد، تراکتورسازی و استقلال الان وضعيت بهتری در اردو حاکم است و تمرين‌های خود را منظم انجام می‌دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره نحوه تمرين‌های بدنسازی تيم ملی گفت: تمرين‌ها واقعا پر فشار است، اما در عين حال اگر فشاری به بازيکنان وارد می‌شود اصولی است. بيشتر تمرين‌های هوازی را انجام می‌دهيم. خود من در اين چند سال نمونه‌ای از اين تمرين‌ها را در ايران نديده‌ بودم. تست‌ها کاملا متفاوت است و خيلی از کارهای بدنسازی را با توپ انجام می‌دهيم.

صادقيان درباره اين که کارلوس کی‌روش به خاطر استارت اردو با تنها ۱۰ بازيکن ارزيابی منفی از اين اردو داشته، گفت: سرمربی تيم ملی حق دارد که ناراحت باشد. او همه بازيکنانی که دعوت کرده بود را در اين اردو نياز داشت و همين الان هم ملی‌پوشان سپاهان بين ما نيستند. او حتما چيزی می‌دانست که ۲۸ بازيکن را دعوت کرد و انتخاب آفريقای جنوبی هم برای برپايی اين اردو بی مورد نبود.

ها‌فبک ملی‌پوش پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برای فصل آينده چه تصميمی خواهد گرفت؟ گفت: يک سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. زمانی که از اين اردو برگرديم شايد خيلی از مسائل روشن شود. مسلما در ايران فقط برای پرسپوليس بازی می‌کنم و در قراردادم هم بندی وجود دارد که اگر پيشنهاد خوب خارجی داشتم می‌توانم از پرسپوليس بروم. خود علی دايی در تيم‌های بزرگی بازی کرده و از اين مسائل به خوبی آگاه است.

او در پايان گفت: در اين فصل سال سختی را پشت سر گذاشتيم. مشکلات مالی هنوز پا برجاست و اميدوارم که مديران برای فصل آينده که پرسپوليس در آسيا هم حضور دارد تيم خوبی را ببندد. ديگر شاهد چنين مسائلی نباشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016