پنجشنبه 20 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

زمان تقدیر یا تحقیر؟٬ حمید فرخنده

Hamid Farkhondeh6.gif
درکنار صحنه های شادی و استقبالی که مردم از توافق حاصل شده در خیابان های تهران، فضای مجازی و هنگام استقبال از دکتر ظریف و تیم اش به عمل آوردند، برخی از ایرانیان در جایگاه روشنفکر یا مفسر سیاسی در منطقی عجیب و تحلیلی غریب در همان ساعات اولیه پس از اعلام توافق به مذمت آن پرداختند. از سر تحقیر و تخفیف توافق هسته ای را نوشیدن جام زهر برای حکومت یا مشخصا رهبر جمهوری اسلامی ایران نامیدند. ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

پيروزی پرسپوليس بر النصر در شبی باشکوه

تيم فوتبال پرسپوليس چهارمين ديدار خود در رقابت های ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزی پشت سر گذاشت تا به صدرنشينی خود ادامه دهد و از شانس بالايی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال پرسپوليس امروز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی ميزبان النصر عربستان بود که در پايان موفق شد مقابل ديدگان يکصد هزار تماشاگر خود حريف عربستانی را با نتيجه يک بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی(۶۱ - پنالتی) تنها گل سرخپوشان را به ثمر رساند. ديدار رفت اين دو تيم در گروه A رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه ۳ بر صفر به سود النصر به پايان رسيده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرسپوليس اين ديدار را بهتر آغاز کرد و در دقيقه ۵ چيزی نمانده بود که مهدی طارمی در موقعيت تک به تک قرار بگيرد اما هاوساوی مانع از ادامه حرکت مهاجم پرسپوليس شد. داور مسابقه می توانست حتی با کارت قرمز اين بازيکن را جريمه کند اما به کارت زرد بسنده کرد.

پرسپوليس در ادامه بازی بهتری را به نمايش گذاشت و چندين موقعيت گل خلق کرد که خطرناک ترين آنها به دو ضربه سر اميد عاليشاه و حميد علی عسگری برمی گردد که اولی به بيرون رفت و دومی با واکنش عالی دروازه بان النصر مواجه شد.

النصر هم در دقايق پايانی نيمه نخست چندين حمله خطرناک بر روی دورازه پرسپوليس طراحی کرد که مدافعان پرسپوليس آن را دفع کردند.

با شروع نيمه دوم پرسپوليس با هدف رسيدن به گل برتری تلاش کرد و هر چند حملاتش زهردار نبود اما در دقيقه ۶۱ روی يک کار خوب و حرکت مهدی طارمی درون محوطه جريمه النصر به يک ضربه پنالتی دست پيدا کرد که اين ضربه را خود طارمی به زيبايی گل کرد.

پس از اين گل برای دقايقی بازی رنگ خشونت به خود گرفت و بازيکنان دو تيم به خاطر خطای بازيکن النصر روی بازيکن پرسپوليس به درگيری لفظی پرداختند که با دخالت داور و دادن کارت زرد به عاليشاه پس از دقايقی خاتمه پيدا کرد. در اين صحنه پيام صادقيان که پشت دروازه در حال گرم کردن خود بود در اقدامی عجيب و غيرحرفه ای به ميانه زمين و محل درگيری دويد که از سوی داور مسابقه با کارت زرد جريمه شد.

در دقايق پايانی تيم النصر حملات زيادی را روی دروازه پرسپوليس پی ريزی کرد اما دفاع خوب سرخپوشان اجازه نداد دروازه اين تيم باز شود تا شاگردان حسين عبدی با کسب سه امتياز اين ديدار ۹ امتيازی شوند و در صدر گروه قرار گيرند و از شانس بالايی برای صعود به مرحله بعد برخوردار شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016