پنجشنبه 23 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


حضور بی رحم تيشه تخريب، عبدالکريم سروش

عبدالکريم سروش
دريافت من اين است که مراد فرهادپور، به "افکار" چندان اهميت نمی‌‌دهد که به حواشی آن ها. آشکارتر بگويم وی‌ جرات رويارويی با فکر و قدرت نقد معرفتی آن را ندارد و اين بی‌ قدرتی‌ و بی‌ جراتی را در لفافی از انگيزه خوانی ها، سياست مالی‌ ها و ماستمالی ها، تخفيف و تمسخرها، طعن و کنايه ها، شماتت‌ها و ملامت ها، حرمت شکنی‌ها و فرافکنی‌‌ها فرو می‌‌پوشاند، و در اين ميدان چنان گرد و خاکی به پا می‌کند که چشم خودش را هم نابينا می‌کند ... [ادامه مطلب]

بنيادهای توتاليتر و دينی بينش سياسی در پرتو ديالوگ سارتر و بنی لِوی، شيدان وثيق

شيدان وثيق
آن چه که در اين بخش نخست، زير عنوان ديباچه ای بر گفتگوهای سارتر- بنی لِوی، از نظر خواننده می گذرد، توضيح ماجرای اين ديالوگ فلسفی – سياسی است. شرايطی که در بستر آن ها، در دهه ی ۱۹۷۰ اين مباحثات انجام می پذيرند؛ شرايطی که خودِ ما چپ های مارکسيست ايرانی، بويژه در خارج از کشور، در آن قرار داشتيم و سرانجام، تحولی که در روند ديالوگ آن دو پيش می آيد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رزمايش امنيت و آرامش عمومی برای هماهنگی نيروهای انتظامی در مواقع بروز بحران‌های اجتماعی آغاز به کار کرد، فارس

خبرگزاری فارس: صبح امروز از ساعت ۹ صبح رزمايش امنيت و آرامش عمومی با رژه يگان‌های حاضر در ميدان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، صبح امروز از ساعت ۹ صبح رزمايش بزرگ امنيت و آرامش عمومی با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آغاز به کار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين رزمايش با حضور ۳۰ هزار نفر از نيروهای انتظامی تهران بزرگ به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در اين رزمايش ۵۵ فروند هليکوپتر ،۴ هزار دستگاه خودرو و موتورسيکلت، برقراری امنيت و آرامش را در سطح شهر به عهده گرفتند.

***

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:
هدف اجرای رزمايش امنيت و آرامش عمومی نمايش توانمندی ناجا است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برگزاری رزمايش امنيت و آرامش عمومی در تهران بزرگ نمايش توانمندی نيروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عزيز الله رجب‌زاده، صبح امروز در مراسم افتتاح رزمايش امنيت و آرامش عمومی با اشاره به اين مطلب افزود: آموزش شهروندان تهرانی برای هماهنگی هر چه بيشتر در مواقع بروز بحران‌های اجتماعی يکی از اهداف برگزاری اين رزمايش بوده است.
وی گفت: با در نظر داشتن اين هدف و چندين هدف ديگر برنامه‌ريزی برگزاری چنين رزمايشی در دستور کار نيروی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت تا يکی از بزرگترين تمرين‌های اجتماعی برای نزديک کردن عمليات‌ها به خواسته‌های شهروندان برسد.
وی با اشاره به اين مطلب که سال جديد با نام نوآوری و شکوفايی نام گرفته است گفت: استقرار امنيت در جامعه که بستر رشد و پيشرفت جامعه است به عنوان بزرگترين نوآوری در سال شناخته شد و اين رزمايش به همين دليل برگزار می‌شود.
رجب‌زاده با اشاره به اين مطلب که مشارکـت‌پذيری، انعطاف‌پذيری، شکيبايی در رويارويی با مشکلات و متعهد بودن از دستاوردهای برگزاری اين رزمايش برای نيروی انتظامی گفت: ارتقاء کيفی عمليات های انجام شده ناجا يکی ديگر از ويژگی‌های اين رزمايش است.
فرمانده فاتب با بيان اين ‌که يک قرارگاه مرکزی به نام امام رضا (ع) و ۶ قرارگاه ديگر در تحت نظارت اين قرارگاه ايجاد شد، گفت: ۵ کميته تخصصی در کنار اين قرارگاه‌ها نيازسنجی کلی اين رزمايش را برعهده داشته است.
وی گفت: در اين رزمايش بيش از ۳۰ هزار نفر از عوامل نيروی انتظامی پليس‌ياران و نگهبانان محله با استفاده از ۴ هزار دستگاه خودرو و موتورسيکلت به اجرای برنامه‌های خاص اين رزمايش می‌پردازند.
وی گفت: ايجاد امنيت ، آموزش به مردم، حفاظت بخش‌های ويژه ، مقابله با تروريسم، اجرای پدافند غير عامل، چترريزی، راهپيمايی تاکتيکی، استقرار واحدهای عملياتی در شهر و تمرين و مقابله با بلايای طبيعی از برنامه‌های اجرا شده در اين رزمايش است.





















Copyright: gooya.com 2016