شنبه 25 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


"سياست دانشگاهی" بر مبنای "مشارکت انتقادی"، عبدالله مؤمنی

عبدالله مؤمنی
حرکت فعالين دانشجويی به سمت ترميم رابطه با بدنه و سازماندهی تشکيلاتی از طريق توجه به مشکلات صنفی و دفاع از حقوق و آزادی های آکادميک در کنار تبديل کردن دانشگاه به فضايی برای گفتگو و "پارادايم سازی" می تواند نقشه راه را پيش روی دانشجويان قرار دهد ... [ادامه مطلب]

آن ها درخت ها را هم می کشند! شکوه ميرزادگی

شکوه ميرزادگی
ما نيز به شکنجه و اعدام انسان ها اعتراض می کنيم اما اعدام درخت و آب و خاک را نيز دست کم نمی گيريم. ما از يک سو نابودی انسان را محکوم می کنيم و از سوی ديگر، نابودی هويت و فرهنگ و تاريخ او را؛ و معتقديم که، در اين ميان، تنها موجودات بی نصيب از درک اهميت فرهنگ و تاريخ و پديده های طبيعی و بشری می توانند چنين ويران کنند و بکشند و بسوزانند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آرمين: خبرحذف امامت از مرامنامه سازمان مجاهدين انقلاب کذب محض است، ايلنا

- برخی به دنبال عمليات روانی عليه سازمان هستند

تهران- خبرگزاری کار ايران
سخنگوی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی، خبر حذف "امامت" از مرامنامه اين تشکل سياسی را تکذيب و انتشار اين‌‏گونه اخبار را در جهت عمليات روانی عليه تشکل متبوعش ارزيابی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن آرمين در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با اشاره به نحوه تغيير مرامنامه احزاب، گفت: اگر حزبی بخواهد مرامنامه خود را تغيير دهد بايد درکنگره اين عمل صورت گيرد و در صورت تغيير نيز بايد به تصويب کميسيون ماده ۱۰ احزاب برسد.
وی افزود: اظهارنظر يک راه‌‏يافته مجلس هشتم در خصوص اين موضوع نشانه بی‌‏اطلاعی ايشان از بديهی‌‏ترين موضوعات مربوط به کارکردهای حزبی و باعث تاسف است.
اين عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب تاکيد کرد: انتشار اين‌‏گونه اخبار در جهت عمليات روانی عليه سازمان تلقی می‌‏شود و نشان از ارتباط انتشاردهندگان اين اخبار به برخی محافل خاص دارد.
آرمين در پايان تصريح کرد: سازمان مجاهدين انقلاب بارها پايبندی خود را به امامت نشان داده است و دنبال‌‏کنندگان جنگ روانی عليه سازمان راه به جايی نخواهند برد.





















Copyright: gooya.com 2016